Gå til innhold

Hva tenker dere om voksne studenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At de er tøffe, eller herregud at de orker?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de er tøffe. Er nok ikke lett å gå tilbake til skolebenken etter x antall år i arbeidslivet eller hjemme.

Skrevet

Tenker ikke noe annerledes om dem enn om yngre, annet enn at de med noen år på baken stort sett er bedre studenter, jobber mer og får bedre resultater.

Skrevet

Ingen av delene. Ikke noe spesielt, egentlig. Det er jo en ganske mangslungen gruppe, både alders-, evne- og motivasjonsmessig.

 

Altså, om småbarnsmor Lene på 34 tar en bachelor er det jo ikke noe spesielt. Om bestemor Kari på 63 velger å begynne på medisinstudier er jeg litt mer over i å reagere med et snev av forbløffelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...