Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Hvordan får dere tid (og overskudd) nok til å lese, skrive oppgaver osv? Har selv 2 barn i barnehagealder, har vært student i 4 uker nå og sliter litt med å få tid til alt.. og ikke minst ork.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Ta skoledagen som en arbeidsdag. Kom deg på skolen, følg undervisning,s ett deg på lesesalen og jobb etterpå. Jeg har tatt et masterstudie mens jeg har fått to barn (dvs fikk det første barnet året før master, siste året på bachelor, og fikk andremann i løpet av det første året på masterstudiet). Leverte oppgaven (60 sp oppgave) på normert tid, med god karakter.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Vi har undervisning til 3, og da må jeg jo hjem å hente barna som er i barnehagen..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Stenger b.hagen rett over 3 eller har du lang reisevei?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Jeg leser på kvelden etter barnet har lagt seg. Slutter også som regel kl 15 og henter barnet med en gang. Husarbeid kommer sist i rekka tar det i helgen eller når jeg får ledig tid. Jeg bruker også studiedager til å lese og ser det ikke på som fridager.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Er hjemme halv 4, men da har de allerede vært i barnehagen i over 8 timer så må nesten hente dem da:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Stå opp, gjøre minsten klar for bhg, dra på skolen, hente i bhg, være med minsten, legge minsten, lekser, natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå