Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 - maskinen husker dem for meg, men nå trenger jeg passordet til en annen data og det er helt slettet fra hukommelsen. Noen som vet hvordan jeg kan overtale maskinen min (Mac) til å gi fra seg passordet?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Når den maskinen du bruker til vanlig har autofullført passordet, går det ikke an å kopiere det? Så kan du se om du får det til på den måten? Haha Dette hørtes veldig lurt ut i mitt hode, men ser ikke så smart ut på skjermen Du kan jo trykke på glemt passord på fjasen og få det tilsendt, meeeen om det er gmailen du har brukt som konto der så er du vel like langt Opprett en ny mail konto og be om å få tilsendt passord til den fra gmail om det går? Jeg bare gjetter i vilden sky her, men noe må vel gå ann
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Jeg har prøvd å kopiere autofullført passord, men det blir bare prikker når man limer det inn et annet sted. (Greit å vite egentlig). På fjasen får jeg bare nytt passord, så de er det ingen hjelp i:( Skal prøve siste forslaget ditt, men mistenker at gmail allerede må vite hvilken konto jeg ønsker å få sendt passordet til dersom jeg mister det... og HVILKEN KONTO VAR DET IGJEN?!?! Skjønner du?=) Gravide småbarnsmødre burde egentlig bare få lov å holde på med ting som til enhver tid er skrevet med store bokstaver på ark som henger rundt halsen deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå