Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 ..fola blakken i melodien som Edvard Grieg har komponert. Så nydelig og melankolsk Får lyst til å finne en fjording og kose i vei!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Blåmann blåmann bukken min. Vem kan segla foruten vind (vet ikke om det er barnesang direkte men..)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Fola blakken og Den fyrste song (klarer ikke velge en av de)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Helt enig i at "den fyrste song" er den nydeligste barnesangen. Synger den hver kveld for min datter:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Fola, fola Blakken og den første løvetann er fin
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 Kjære lille gutten min. Den er vakker.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 "Små rumpetroll, små rumpetroll, er morsomme å se! Små rumpetroll, små rumpetroll, er morsomme å se! Koakk-kvakk-kvakk, Koakk-kvakk-kvakk, koakk-kvakk-kvakk-kvakk-kvakk, Koakk-kvakk-kvakk, Koakk-kvakk-kvakk, koakk-kvakk-kvakk-kvakk-kvakk!"
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #15 Skrevet 9. september 2010 Var en sang fra Portveien to, "hysj kan du høre gresset gro...." den er jkempefin. Ellers Lykkeliten, Første Løvetann og Du skal få en dag i morra..." Umulig å velge en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå