snart mamma 85 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg og min tidligere sambo gikk fra hverandre i april 2010, fikk stønader og div fra mai/juni. Har nå en kjæreste, der vi snakkker om å flytte sammen . Har hørt at det er en regel om at jeg har lov til å ha sambo og få stønader i 11/12 mnd fra den dagen vi flytter sammen, men etter det mister di? Noen som praktiserer dette?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Flytter du sammen med BF mister du stønadene med en gang. Flytter du sammen med en som ikke er far til dine barn så mister du stønadene etter 12 mnd. Så kan være greit og planlegge. Men går du på skole vil du jo da få stipend, men en del mindre.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Fordi alle utgiftene vil bli delt på 2. så om du fks har 8000 i husleie så blir det 4000 hver og da får du på en måte dekt for de 4000. (bostipend)
snart mamma 85 Skrevet 9. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2010 nei flytter ikke sammen m barnefaren, men eventuelt ny kjæreste
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Hvorfor sånt hastverk? Det er mindre enn et halvår siden du flytta fra barnets far... Jaja, du får forte deg å bli gravid med ham også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå