Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg synes det er et så flott og sterkt navn. Gammelt, norrønt, og samtidig hverken for vanlig eller for skjelden. Lett å uttale og skrive. Hva synes du?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Veldig fint! Har vurdert det selv. Men ville skrevet Thor (Thor Heyerdahl). Da blir det penere på engelsk (og det har faktisk litt å si etterhvert).
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Nyyyyyyyyyyyydelig navn Kjæresten min heter det ) men bruk Thor som anon21:08 sier.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Min bedre halvdel heter Thor-Xxxxx så jeg må jo bare synes det er fint da ;-) Men helt ærlig er det et godt og sterkt navn. Om jeg noensinne får en datter blir det en Tora btw =)
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Min bedre halvdel heter også Thor-***** men jeg liker ikke navnet:-P Til gjenjeld liker jeg ikke mitt navn heller.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Liker Tor, misliker Thor! H som ikke blir uttalt er fullstendig latterlig, Skriv Tor eller uttal en Th lyd (men da vil folk tro du lesper..)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Jeg burde nesten like det, med tanke på at jeg ikke har annet enn gode assosiasjoner til det, og den ene Thor jeg kjenner er en av de viktigste personene i livet mitt... Men jeg klarer ikke helt å like det. Er ikke stygt, men ikke noe jeg ville ha brukt!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Jeg er også glad i norrøne navn. Men liker bedre Tore. Syns Tor blir for kort og litt "tørt" liksom hehe
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Et vennepar av meg har kalt gutten sin for Ture. Stilig
prebs Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 Enig med deg, HI - et flott og sterkt navn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå