Gå til innhold

Jeg kommer visst flyttende fra februarklubben :-)


Snellamedto

Anbefalte innlegg

For i dag var endelig den store ultralyd-dagen kommet, og jeg ble flyttet fra 5. febr til 28. januar. 1 uke og 1 dag fram. Det kan stemme nokså høvelig.

 

Fantastisk å se en sprellende, helt ekte og kjempestor baby helt tydelig i magen min!!! Plutselig ble det så virkelig det her. Alt var bare bra og det var sååå koselig å endelig hilse på lille bølla!

 

Vi får en liten pjokk :-) Guri malla, og jeg som var så bombesikker på at det var jente!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen, så koselig=)

Ja det er fantastisk å se en frisk baby på ultralyd. Vi og tenkte det var jente, også var det gutt:) Jaja, da sparer vi en del penger på klær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det med klærne tenkte jeg og på!

Og ikke minst tenkte jeg på hvordan jeg selv var i puberteten, og akkurat dét vil jeg helst ikke gjennomgå som forelder... ;-)

 

Nå er det bare fryd og gammen!! Gleder oss masse til å hilse på lille knøttet, som liksom ikke er noe knøtt lenger, men en gutt! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det med klærne tenkte jeg og på!

Og ikke minst tenkte jeg på hvordan jeg selv var i puberteten, og akkurat dét vil jeg helst ikke gjennomgå som forelder... ;-)

 

Nå er det bare fryd og gammen!! Gleder oss masse til å hilse på lille knøttet, som liksom ikke er noe knøtt lenger, men en gutt! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg hadde litt følelse for gutt, men viste seg at pappa'n visste best og det blir ei jente. Hadde ikke begynt å tenke på pubertetstida enda... men det begynte jeg jo med nå!! aj aj aj! :-D

 

Jeg vingler litt mellom januar og februar, iom at termin fra ultralyden nå er satt til 31. januar... Da kan det jo i grunn vippe begge veier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da kan det like gjerne bli februarbaby=) Jeg har 29 januar, men de fleste, spesielt førstegangsfødende går jo litt over tia, så jeg tipper nesten på februar. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir litt på vippen når man har termin så sent i måneden. Men da er vi iallefall noen fler her på januarklubben som kanskje får februarbarn likevel. Jeg håper iallefall ikke han kommer noe særlig før tiden, for jeg har tenkt å reise til Trondheim uten samboeren i jula, og ser helst at han holder seg inni der til jeg er tilbake i Oslo med barnefaren ved min side gitt...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir litt på vippen når man har termin så sent i måneden. Men da er vi iallefall noen fler her på januarklubben som kanskje får februarbarn likevel. Jeg håper iallefall ikke han kommer noe særlig før tiden, for jeg har tenkt å reise til Trondheim uten samboeren i jula, og ser helst at han holder seg inni der til jeg er tilbake i Oslo med barnefaren ved min side gitt...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sannsynligheten for meg som førstegangsfødende er vel større for februar enn januar ja! Men det er uansett jenta i magen som bestemmer dette...

 

Her i januar-klubben føler jeg ofte meg litt etter på ting, som opplevelser av sparking o.l, mens jeg er litt forbi de fleste i februar-klubben....

Så ofte litt mer spennende å være her i januar, for å se hva jeg har fremfor meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var nesten litt skremmende å lese.. Jeg var på ul 6 dager før deg ser jeg.. Hadde termin 5. februar, men ble flyttet til 29. januar! Var heeeeeelt sikker på at det lå ei lita jente inni der, men så var det den lille gutten min som lå inni der i stedet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så artig!! Verden er ikke stor vettu. Ja vi fikk virkelig litt bakoversveis. "HÆ?! Gutt?? Er du SIKKER???" Helt til samboeren min også faktisk kunne se det og konstatere at jepp, det lå visst ingen Alma inni der likevel ;-) Haha. Men er veldig glad for at det er gutt nå da! blir supermegastas!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...