Gå til innhold

hvordan få analsex til å bli godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer liker dette, men jeg synes det gjør så vondt! vondt i flere dager etterpå...

noen måte å få dette godt på?

han har ca 16 cm og ikke alt for tykk egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er skikkelig skikkelig tenkt... har drukket et par glass vin..og vi har masse glidemiddel...så er det godt...veldig godt... og er ikke vondt i etterkant heller.... men det er slett ikke alle som klarer å få det til å bli godt da...

Skrevet

lurer også på om det er normalt at han kommer inni der? om man må bruke kondom....?

Skrevet

du må være veldig kåt og bruke glidemiddel og bruke laaaang tid på å få den inn :)

Skrevet

Først og fremst så må du være kjempekåt.

Punkt to er MASSE glidemiddel. Det spiller ingen rolle hvor våt du er ellers, glidemiddel må til uansett.

Det tredje er tid. Han må bruke tid på å varme deg opp. Først en finger, så to, så tre osv..

Så kan det også være lurt at dere velger en stilling hvor det er du som styrer inntrengingen, feks at du sitter øverst. Du må også lære deg å slappe av og slippe han inn. Kanskje ikke så lett når du ikke har noen god erfaring med det, men om du ønsker å prøve igjen, så ta styringa selv.

Skrevet

prøvd det, men jeg er for trang i følge han, sier det kjennes ut som strengen hans ryker.... ifølge han....

Skrevet

det er det jeg sier å, at vi må gjøre det i mitt tempo, men de gangene vi har prøv, blir han så ivrig at han presser meg ned... defor det gjør vondt i flere dager...

Skrevet

aldri vært fan av det her. Men med ganske høy promille og mye glidemiddel så var det utrolig deilig ;)

Hadde litt vondt dagen etterpå da ;)

Skrevet

men hva med kondom, er det noe man bør bruke? å om han kommer inni meg bak, gjør det noe?

Skrevet

Alt dere finner dere i !!

Sex skal være godt for BEGGE !!

Skrevet

Det gjør ikke noe om han kommer i rompa di.

Han bør allikevel bruke kondom, siden rompa er full av bakterier (uavhengig av om det er bæsj der eller ikke), med fare for infeksjoner. Etter den søte kløe, osv..

En annen grunn til å unngå cum i rompa er at det tar evigheter å få det ut igjen, du løper på do fire-fem ganger og det høres ut som sprutdiare, mens i realiteten kommer det bare noen mL sperm. Unngå offentlige toaletter.

Skrevet

Analsex er digg! Her bruker vi ikke glidemiddel, han bare banker den inn. Og jeg elsker å bli sprutet i 2.ern :)

Skrevet

Det virker som du, HI egentlig ikke synes noe om dette. Et råd: La være!

Uansett så kommer du til å bli ødelagt i tarmen når du blir gammel. Og dere som mener dette er tull ; Vent til dere blir gamle, da kommer dere til å bli inkontinent for avføring!

Skrevet

Da var det utelukkende gamle griser på det gamlehjemmet jeg jobba på for noen år siden; alle avdelingene var fulle av folk med null kontroll på lukkemuskulaturen!

(Dette var ikke i Sodoma eller Gomorra, fyi.)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere vil oppi der etter?

Hos meg er den gata enveiskjørt, og jeg skjønner ikke de menner som synes det tenner å stappe sin aller helligste opp hvor avføring kommer ut, og hvor det nok er fylt med bakterier. ÆSJ!!!

Tror aldri det var meningen at noe som helst skulle føres inn der.

Skrevet

Eig med NN 19:41

Selvfølgelig er det ikke meningen at noe skal INN i rumpa, den er kontruert slik den er for at avføringen skal UT der!

Skrevet

sikkert for mannfolka synes det er trangt og godt oppi der?

mannen min blir helt vill når vi har analsex, sier at det er som å knulle en jomfru :) hihih :)

Skrevet

Mannen min sier egetlig at det er litt trangt der, å kan ofte være vondt å få den inn.

Men en trøst for noen er når man har fått inn "hodet", så gør det ikke vondt lenger.. Syns jeg da.. Men ikke gør det om det er vondt..

Jeg digger det en gang i blandt, men må være eksremt kåt :) Er faktisk et lite kikk da :) Digg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...