Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 8 uker på vei, finner ikke jobb. hverken deltid eller heltid:( får panikk av tanken... da får jeg jo ikke opparbeidet meg noe penger eller noe.... shit!!! går ikke et sekund uten at jeg bekymrer meg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Legg lista lavere. Barnehager og sykehjem har alltid behov for vikarer...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 jeg har sjekket rundt overalt. jeg er ikke kravstor i det hele tatt, bare så lenge jeg finner en jobb :(
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Bor du på et lite sted da, kanskje? Eller har du lite arbeidserfaring? Jeg sendte bare en søknad til et sykehjem jeg, så tok det 4 dager så fikk jeg en turnus på mail. Var ikke noe problem i det hele tatt. Håper du finner noe snart, da!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 ikke direkte lite arbeidserfaring, men jeg kan ikke jobbe med det jeg er vant til, pga det er ikke helt "safe" når man er gravid (sies det) ..og sier jeg hva jeg jobber med, er det nok maange som kjenner meg igjen.. hmm ikke så veldig lite sted, men.. sendte du søknad uten at de lyste ut stillinger??? min verste frykt er stell av eldre mennesker, så får litt panikk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå