Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 5 uker til et måltid. Mitt kjære gull skal være et par timer til min søster i morgen mens jeg er hos frisøren. Har pumpa meg 80 ml. Ser jo veldig lite ut, men skal vel være nok det?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Min gutt på snart 3 uker spiser rundt det samme om ikke litt mer. mellom 80-100 pleier han å spise om det er ett par timer siden han spiste sist. Skal sies at min alltid er sulten da, så jeg vet ikke hva som er "normalt"
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Okej. Bør jeg kanskje sende med litt mer da? Redd han skal bli sulten stakar..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Det hjelper om du skriver alderen i overskriften! Pokker heller, da kan de som kan svare deg trykke seg inn, og vi andre som ikke husker slipper å komme innom deg. Det er nok mange som ikke gidder å svare nettopp fordi du legger spørsmålet som du gjør! BLÆH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå