Mamman til Stella og Håkon Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Når jeg studerte brystene mine i dag så la jeg merke til at det kom noe hvitt klissette ut av brystvortene mine, ikke mye altså..men nok til at jeg merket det. jeg er 12+4 i dag...noen som vet hva det kan være? eller som har opplevd lignende?
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 d er nok råmelk ja:) jeg har d og, er 11+1, hvis jeg klemmer kommer d ut litt..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 9. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2010 åja det kan hende! takk for svar:)
Roselille Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Svarte på 2 trimester jeg..hihi.. er innom overalt..he
cilinik Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Ja det er råmelk, og ikke klem. Det kan sette i gang rier
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 10. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2010 åh hjeelp skal for al del ikke klemme hvis det du sier er sant! takk:)
cilinik Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 har lest det flere ganger at man ikke skal klemme, så satse på at det er sant da:-D Men om jeg er veldig tørr på brystvorta klemmr jeg bare litt forsiktig på knoppen liksom og smører med, da blir de gode som nye. Men ikke bra å klemme og klemme, for stimulerer da til rier
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2010 ja, tar ingen sjangser vertfall ahaa kan ikke risikere å få rier nå, er bare 12+6 i dag.. : o Hjelpes, så skremt jeg ble...
cilinik Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Ikke noe å være redd for:-D Er bare roppen som forbereder seg til at som kaal skje fremover for den lille vettu. Noen får det tidlig og andre sent. Går så fint atte. Lykke til videre m spira. Er snaaaaaaart på 3.trimester m jenta mi jeg da:-D
G&G Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 Mulig det kan framkalle rier, vet flere fullgåtte damer som har forsøkt...med ymse hell må sies. Ellers er det veldig lett for at melkeproduksjon setter så smått i gang, å da vil du gå å smålekke melk resten av svangerskapet. Ser for meg at vi må begynne med ammeinnlegg fort nok;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå