Gå til innhold

kliss fra brystvortene? (samme som på 2 trimester)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg studerte brystene mine i dag så la jeg merke til at det kom noe hvitt klissette ut av brystvortene mine, ikke mye altså..men nok til at jeg merket det.

jeg er 12+4 i dag...noen som vet hva det kan være? eller som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

råmelk? høres sånn ut hvertfall :)

Skrevet

d er nok råmelk ja:) jeg har d og, er 11+1, hvis jeg klemmer kommer d ut litt..

Skrevet

åja :)

det kan hende!

takk for svar:)

Skrevet

Svarte på 2 trimester jeg..hihi.. er innom overalt..he

Skrevet

Ja det er råmelk, og ikke klem. Det kan sette i gang rier

Skrevet

åh hjeelp :o

skal for al del ikke klemme hvis det du sier er sant!

takk:)

Skrevet

har lest det flere ganger at man ikke skal klemme, så satse på at det er sant da:-D Men om jeg er veldig tørr på brystvorta klemmr jeg bare litt forsiktig på knoppen liksom og smører med, da blir de gode som nye. Men ikke bra å klemme og klemme, for stimulerer da til rier

Skrevet

ja, tar ingen sjangser vertfall :)

ahaa :) kan ikke risikere å få rier nå, er bare 12+6 i dag.. : o

Hjelpes, så skremt jeg ble...

Skrevet

Ikke noe å være redd for:-D Er bare roppen som forbereder seg til at som kaal skje fremover for den lille vettu. Noen får det tidlig og andre sent. Går så fint atte. Lykke til videre m spira. Er snaaaaaaart på 3.trimester m jenta mi jeg da:-D

Skrevet

Mulig det kan framkalle rier, vet flere fullgåtte damer som har forsøkt...med ymse hell må sies. Ellers er det veldig lett for at melkeproduksjon setter så smått i gang, å da vil du gå å smålekke melk resten av svangerskapet. Ser for meg at vi må begynne med ammeinnlegg fort nok;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...