Nikkamoren Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Noen som vet om det er grunn til bekymring? Ringte til sykehuset, og fikk beskjed om å ta det med ro. Så prøver på det så godt jeg kan, men blir til at jeg gjør noe uansett. Holder på med flytting og opp og nedpakking og håper veldig på å ikke bare ha kaos rundt meg når jeg kommer til fødsel
Nikkamoren Skrevet 9. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2010 Andre som har vært ute for å få brun utflod?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Ikke erfart det selv nei, men du bør jaffal lytte til rådet om å ta det med ro. Var til innskriving på sykehuset idag og møtte ei jeg kjenner som hadde fått morkakeløsning og født v hastekeisersnitt i uke 33. Hun nevnte ingenting om blødning da, bare veldige smerter. Er på utrygg grunn her, men tidligere mener jeg å ha hørt at slike blødninger KAN komme fra morkaken...samtidig er vel ennå slimhinnene tynne...men brunt blod kommer jo ikke fra en frisk rift i en slimhinne. Om du fortsatt blør imorgen ville jeg tatt kontakt på ny. De kan jo godt ta deg inn til en undersøkelse mener nå jeg, så du slipper bekymringene.... Lykke til!!!
Nikkamoren Skrevet 9. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2010 Herregud, du har rett, må bare ta det med knusende ro her. Setter inn alle krefter på at det skal stoppe
cadence Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Jeg hadde placentaløsning/ruptur da jeg var knapt 3 mnd på vei med min eldste frøken og det var friskt blod.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Ikke meningen å skremme deg...men ta det med ro du Dette går nok helt bra!!! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå