Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Han klikker uten videre, skriker og kjefter, forteller meg daglig hvor stygg og fet jeg er....... kommer han hjem uten at det er middag får jeg virkelig høre det.... og om sønnen min rører han eller snakker mye til han blir han sur på meg for at jeg ikke får tatt han unna, så han får fred.... lurer på hva jeg gjør galt???
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 det du gjør galt er kanskje at du er sammen med feil mann?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Antakeligvis gjør du ikke noe galt nå, men gjorde det når du giftet deg med han :s Høres akkurat ut som slik søsteren min hadde det mens hun var gravid og de to første årene til sønnen sin, og de er skilt i dag....Sorry om svaret ikke var det du så etter, men er ærlig svart uten å være som de andre kjeftesmellene her inne hvertfall :s
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 hvorfor er alle sånne innlegg tulleinnlegg?? tror dere virkelig alle har det så tv bra ut hjemme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå