Gå til innhold

Har det gått opp for dere enda?


Mai11Mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker ikke på noe annet jeg heller om dagene. Men det føles veldig uvirkelig. Klarer liksom ikke helt å tro det enda......jeg er sikkert rar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle har det sånn. Jeg også. Og jeg tør liksom ikke håpe for mye, for jeg hadde en SA i uke 7 forrige gang. Men første gang jeg var gravid gikk det bra, så alle statistikker tilsier jo at det skulle gå bra nå. Og selv om det fremdeles er veldig uvirkelig, blir det bittelitt mer virkelig for hver dag som går. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er uvirkelig ja, er jo så gøy da. Håper bare det går bra, hadde SA i uke 6 i begynnelsen av Juli i sommer. Er 6 uker i dag og føler jeg har vært gravid lenger enn da(har jo ikke det) og føler det hadde vært værre å miste nå. Vet ikke hvorfor jeg føler det sånn, hm rart.

Noen ganger når jeg driver å styrer med unger og hus glemmer jeg meg litt bort, åsså slår det med "jeg er gravid" og da blir jeg så glad da.

Er glad for hver dag jeg ikke blør...

Krysser fingrene for spiren våres.

Er første gang for mannen min, å gleder meg så til å kunne gi han den gleden og opplevelsen med å få ett barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig uvirkelig. Jeg er 6+1 uker på vei i dag og har ikke noen særlig symptomer bortsett fra oppblåst mage og forstoppelse.... Tror ikke dette går opp for meg før tidlig UL når jeg er 7+6. Grue/gleder meg så innmari til UL, er så redd for at det ikke er noe der. Urolig for at hjertet ikke slår ol. Dette er første gangen for meg også så er nok litt vel hysterisk!! :P Andre som er urolig for SA og som skal til tidlig UL??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rart, det skjer liksom ikke min kropp, tenker stort sett på det, men pluteselig kommer det herregud jeg er virkelig gravid. Har venninner som flytter og fikk en lekegrind i garasjen; hvis jeg ville ha den var det bare å ta den.

Jeg var litt mer uggen forrige uke, er nå i uke 6+6, og de siste dagene har jeg vært i bedre elller nesten topp form, da blir jeg bekymkret. Sjekker alltid trusa når jeg er på do, og merker jeg blir glad når det ikke er rødt der.

Jeg skal til UL på mandag i uke 7+1, jeg har behov for å se at det hjerte slår. skal stil spania om en uke og greit å se om det ligger riktig og. Merker jeg gruer meg og gleder meg, tror jeg hopper opp i stoeln med lukkede øyne. Jobbet som ass. for en gynekolog for 10 år siden, og husker godt hvordan man lette etter hjerte noen ganger og det ikke var der. Forferdelig!!

 

Lykke til alle sammen, de fleste av oss føder vel rundt mai.

som pediatrisk sykepleier på en nyfødt intensiv avdeling, hvor alle de som det ikke går så bra med kommer. Tror jeg at jeg kommer til å bli en litt nervøs gravid kvinne, en slitsom en og hahaha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...