Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg er nylig blitt gravid, og satte meg pluselig hardere ned på en stol enn jeg hadde tenkt.. Fikk litt vond neders i magen etterpå og lurre på om dette kan være nok til å miste??
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Det skal ikke være mulig. Før i tiden trodde man jo at hvis man hoppet rundt så ble det abort. Men heldigvis så er det sånn at henger`n så henger`n!! Er det liv laga, så har ikke dette noe å si. Jeg hadde en SA dagen etter sex, og var fryktelig redd for at det var grunnen. I ettertid vet jeg nå at det mest sannsynlig var noe galt med fosteret, og at det var helt tilfeldig at det skjedde dagen etter sex. Ikke bekymre deg! Det skal nok mer til enn som så! Ellers kunne man jo ikke rørt seg i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Hehe Takk for svar!! Er rart med det, når det er første gang osv.. Man går liksom rundt og kjenner hele tiden!! Vil så gjerne at den skal sitte!! Men jeg vet jo at du har rett!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå