Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 kanskje rart spm.men jeg dusja i stad og tenkte "nei nå skal jeg jaggu ta med meg en klut" bruker aldri klut jeg.. det var deilig og det skal jeg jaggu fortsette med
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Eh? Hva i himmelens navn snakker du om? Onani eller simpel vask?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg bruker en sånn svamp eller hva jeg skal kalle det. Og jeg snakker om til vanlig vask her altså
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 HAHAHAHA *ler* snakker for engangsskyld om vanlig vask HI
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Ja, bruker klut til å skrubbe bort døde hudceller når vi dusjer.
Dr. Greve Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Svært sjelden jeg gidder å bruke klut, men av og til glimter jeg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå