Gå til innhold

Ser dere ned på lærere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ser opp til de som gidder å gjøre all den jobben og dessuten bare for pepper av utakknemlige foreldre og gneldring om "ferien" deres!

Skrevet

nei, det gjør jeg ikke. hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

Bare reagerte på noe som noen skrev i en annen tråd. Er lærer selv, og egentlig ganske stolt av det :-)

Hl

Skrevet

Nei, ser ikke ned på lærere, men ser ned på sytingen deres for lav lønn når de visste så godt på forhånd hva de gikk til i så måte!

Skrevet

SLUTT DA, DU VET AT DU IKKE ER STOLT AV DET....... TRENGER IKKE LATE SOM

Skrevet

Det er langt fra alle lærere som klager over lav lønn.... Lærere har ganske høy startlønn, men de kommer ikke så mye høyere noe som er ganske umotiverende. Lærere gjør en utrolig viktig jobb og bør verdsettes deretter. Dette er jo noe som gjelder flere yrkesgrupper, for eksempel sykepleiere. De gjør en utrolig viktig jobb, men blir ikke lønna deretter. Jeg er lærer, stolt av det og fornøyd med lønna mi!

Skrevet

Jeg beundrer lærere som har valgt yrket ut fra en oppriktig interesse av å bidra til å gjøre skolen til et godt sted å være og lære, og som praktiserer læreryrket på en flott måte. De andre lærerne irriterer jeg meg over, og håper ikke mine barn utsettes for slike.

Skrevet

Ja men da kommer du jo ikke inn under den kategorien jeg ikke klarer å ha respekt for :-) Som du selv demonstrerte: Det er to sider av akkurat den saken

Skrevet

Jeg er lærer og veldig stolt av den jobben jeg gjør. Jeg har 24 barn på 7 år i klassen som jeg stortrives sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...