Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg og mannen er veldig glad i analsex, og en kveld når vi bare lekte med hverandre og så på hverandre når vi lekte med oss selv så sa han: Det hadde vært så utrolig sexy å se at du brukte en dildo på deg selv nå! Så kunne jo jeg prøvd hvordan det er for deg også.... Altså... han vil vite hvordan det er å få analsex. Er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Ja, det er normalt. Ekssamboeren min likte å bruke en dildo i rompa. Og min nåværende samboer har også prøvd å ha en finger eller 2 i rompa
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Forsto ikke helt, men han ville at du skulle bruke dildo på han? Normalt og normalt, innenfor sex er vel alt normalt så lenge det er lov tenker jeg. Menn har langt mer følsomhet (større nytelse) i forbindelse med analsex enn det vi har, da de har prostatakjertelen som gir sterk lyst ved stimuli. Så at han har lyst er nok ikke uten grunn.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 En finger og to har minn også prøvd, men syntes en hel dildo ble litt voldsomt :-P Har liksom alltid hatt inntrykk av at mannfolk var livredde for å bli sett på som homo hvis de ville det så ble litt overrasket, hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Om dere ikke har prøvd analsex på han før vil jeg anbefale å begynne med en finger (om du syns det er ekkelt, bruk en kondom eller en engangshanske på fingeren). En hel dildo er svært og begynne med og vil nok ikke gi noen god førstegangsopplevelse. Det å bruke en finger for å stimulere prostata samtidig som man suger eller runker mannen er både veldig vanlig, og også en stor hit for de fleste. Lykke til. (prostata finner fu 2-4 cm innenfor åpningen mellom åpning og penisrot, som en myk rund forhøyning)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 samboeren min liker en finger i rompa, men nåde meg om jeg sier det til noen hehe. trur alle menn liker det men er redd for å bli tatt som homo..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Man er jo like lite homo om man liker det, som at man ikke trenger å være lesbisk for å like jentesex. Folk er så fulle av fordommer Then again, jeg pleier ikke å prate med alle og enhver om sexlivet vårt
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 herrgud du over her, det jeg mente er at menn er redd for å bli tatt som homo om man like rå få noe opp i ræva!! hvertfall så vil samboeren min at det er og forblir vår hemmelighet at han liker det!! å giid a mei at du ikke kan snakke med anonyme om sexlivet ditt når du signerer med anonym. skjønner det kan bli litt mye
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Hæ? Tror kanskje ikke du forsto helt hva jeg mente. Altså, man trenger ikke være redd for å bli tatt som homofile bare fordi man skulle like å ha noe i rompa. Det er jo der nytelsespunktet for menn er, ergo er det helt normalt. Og nei, jeg mente ikke at jeg ikke kan snakke med anonyme her om sexlivet mitt, men i hverdagslivet. Derfor får heller ingen av mine nære vite at mannen min liker en finger i rompa, eller at jeg liker å ha jentesex. På lik linje med at din mann ikke trenger å fortelle kompisene sine om det
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 Det at "heterofile" damer har jentesex er da noe helt annet enn at en mann prøver en dildo vel? Ærlig talt, det er forskjell på å være mann + leke og jente + jente.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 Det er vel ikke så rart, siden mannfolka har g-punktet i rektrum.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 hva mener du med "heterofile"? Og hvorfor er det noe helt annet? Er det bedre å være jente og leke med en dildo i rompa da?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #15 Skrevet 9. september 2010 Forskjellen som du gikk glipp av er at det å ha jentesex innebærer å ha sex med en annen av samme kjønn. Altså tenne på andre jenter. At en mann har en dildo i rumpa har ingenting med å tenne på andre menn å gjøre, og heller ikke med det å ha sex med en annen mann å gjøre. Der har du fått forskjellen inn med teskje....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 Forresten så mente jeg med "heterofile" at en som tenner på og liker å ha sex med en av samme kjønn ikke kan være 100% heterofil...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 Greit, da misforsto jeg deg. Beklager. Og jo, jeg er 100% heterofil, men en anelse biseksuell.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #18 Skrevet 9. september 2010 Det går ikke an å være begge deler :-) Så du er nok bi, men jeg skjønte hva du mente :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #19 Skrevet 9. september 2010 Det er jo en vesentlig forskjell på å være bifil, og biseksuell da Men vi trenger ikke å krangle om det altså =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå