Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Bare jeg som får dette inntrykket av og til?! Da bør en helst ha ALT på stell, og i tillegg begynner utseendet å forfalle så smått.. Spsielt yngre folk virker til å tro at når en er 30 skal en ha alt på stell:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Når jeg var 11 var jo 25 gammelt. Når jeg var 20 var 30 gammelt. Nå er jeg 31 og syns helt ærlig at ikke engang 50 er spesielt gammelt. Så drit i småripsa. Mitt liv begynte for allvor når jeg ble 30, da begynte jeg på høyskole, ble samboer og startet babyplanlegging. =) Før det hadde jeg ikke begreper :-p
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Hvem i all verden bryr seg om hva "folk" mener? 30 er da ingen alder i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Hadde vel de meste "på stell" når jeg var 30 ja... De aller fleste har jo fått seg utdanning/jobb, mann, hus og barn i den alderen, og bør også ha en viss orden på både følelser og økonomi... Men det finnes nok plenty unntak fra dette også... Jeg er forøvrig snart 40, og livet er så langt fra over. Det handler om å leve og nyte.. )
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Ja, jeg lurer på hva disse 20-åringene egentlig tror skjer når man blir 30. Skulle tro det skjedde en enorm forvandling sånn som de frykter det. Får nesten vondt av de, kan ikke være godt å gå å tro at når man er 30 da er livets beste dager over. Men men, de oppdager det jo til slutt de også, at livet så absolutt er på topp selv om man er over 30. Jeg er 34 år, og kjenner meg ikke en dag eldre en 25. Bortsett fra at jeg er mer moden, og mer trygg på meg selv. Fikk mitt første barn når jeg var 32, og venter nr to neste år, da blir jeg 35. Og det har jeg ingen problemer med. Føler meg ikke gammel i det hele tatt, det har jeg ikke tenkt å bli på maaange år enda.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Livet starter ved 30 sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 hmmm... da har jeg vært død i 8 år...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 For oss kvinner begynner livet når man fyller 30 Vi er i vår beste alder, vi er mer sikre på oss selv. Sex lysten kommer gjerne, og sexen blir bedre Bare det at vi blir sikrere på oss selv så forfaller ikke utseende så mye
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Så enig, så enig...:-) Ferdig med utdannelse, har jobbet noen år og rukket å blir trygg og passe erfaren innen mitt yrke, fått barn og har masse overskudd og glede av henne, føler ikke jeg går glipp av noe på byen etc, har romslig økonomi og en givende hverdag... Kroppen er finere enn da jeg var yngre, lettere å trene seg opp og få definerte muskler siden valpefettet er borte, masse sexlyst og selvsikkerhet ift min egen kropp og hva jeg vil ha ut av sexlivet mitt... eneste er at jeg begynner å se at rynkene popper frem.... og det er jo litt kjipt, men, men ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Nja etter jeg ble 30 fikk jeg såpass god økonomi at jeg fikk kjøpt meg gode hudprodukter og ser bedre ut. Fikk satt inn silikon og hører at jeg ser bedre ut nå enn jeg gjorde før Hilsen ei på 35:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå