Gå til innhold

Å fly med Ryanair...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere hatt noen betenkeligheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Har flydd med Ryanair en rekke ganger til hhv. Spania og England, og det har gått helt fint.

Komfort kan du glemme (du sitter som sild i tønne på seter som ikke kan legges bakover), og nok mat til alle er det heller ikke bestandig (hvis du sitter langt bak, det er fritt valg hvor du vil sitte), men vi har alltid løst det med å ta med mat & drikke selv.

Sånn sikkerhetsmessig ang. flygingen har jeg aldri lagt merke til noe spesielt skummelt.

Skrevet

Fløy med Ryanair til England i sommer, ble positivt overrasket.

Det var helt greit, og til en fantastisk pris! 250 kr tur-retur!

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale det med små barn :( Fløy med de i sommer og hadde da med en på 4 år og 23 mnd. H*n på 23 mnd satt på fanget, men siden det var fritt valg av seter risikerte 4 åringen og bli sittende alene på en rekke med ukjente. Vi var sene på flyet pga køen begynte leeenge før flyet skulle gå. Heldigvis fikk 4 åringen og mannen sete ved siden av hverandre, mens jeg og babyen satt trangt og jævelig på en annen rekke 15 seterader bak. Men alt går jo for en liten stund!

Vi har aldri flydd med Ryanair før så vi var ikke klar over fritt setevalg dessverre :/

Skrevet

Null betenkeligheter sånn sikkerhetsmessig. Men det er ikke så fryktelig billig lenger da man må betale for innsjekking, betale for bagasje, betale for baby, betale for bilsete, betale for barnevogn. Man må betale for alt, og det blir temmelig dyrt til slutt, og dessuten må man betale for å betale.

De er heller ikke så veldig service innstillt, og det er problematisk når man reise med små barn, og gjerne må bruke full håndbagasje for både store og små, da det er så dyrt å sende all bagasjen. Det er ikke så enkelt med to unger, og 30 kg håndbagasje.

:-s

Hadde det ært veldig billig å reise så hadde det vært annerledes, men siden det ikke er så mye å spare, så reiser jeg ikke med dem lengre. Må reise litt lenger for å komme til ryan air flyplassen også, så vinninga går opp i spinninga alldeles.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Ja det var mest sikkerheten jeg tenkte på.

Vi er to voksne som skal på romantisk helg...hehe

Men det betyr ikke så mye om flyturen blir litt ubehagelig. vi skal ikke så lang.

Takk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...