Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 brunost og en dæsj med matfløte for å gjøre den litt mildere:)
It's all about me Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg synes brun saus er gørr kjedelig, så jeg bruker heller Toro sin Rosepeppersaus )
Mammaen til Isak Skrevet 9. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2010 Er uaktuelt med torosaus hehe... Men brunost er sikkert godt ja )
Sweet Amber Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Jeg blander posens innhold med vann, koker i fem minutter mens jeg rører av og til...Da blir den AKKURAT som mammas... :-D
Gjest mphs Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 soft margarin hvetemel vann salt pepper brunost Kjører den med stavmikser når den har kokt en stund. Også godt med purreløk i.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 margaring, hvmel, jevner med buljongvann, Kok opp og smaker til med brunost, har også i en desj med Natvigs grillkrydder, setter god smak på sausen
Mammaen til Isak Skrevet 9. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2010 Natvigs er jo en slager )
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Margarin, hvetemel, vann, kjøttbuljong, pepper, muskat og gjerne en dæsj med rømme/fløte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå