Gå til innhold

Alt vi trenger å kjøpe... og fotballspark i magen :)


010111

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som ikke har kjøpt noe enda?

Jeg føler jeg har veldig god tid, men er litt stressa pga at jeg ikke er mer stressa... hehe.

 

Noen som har noen tips om hva slags vogn jeg burde kjøpe... hva slags bilsete osv... evt andre ting?

 

Har ikke snøring jeg.. Drømte at gutten kom her om dagen.... han var så flott, kunne gå og greier.. og jeg måtte inn på butikken for å kjøpe natusan shampo til han, for han hadde så flott hår.. hahahah...

 

Ellers er livet bare herlig. Søndag kjente pappa at lille nurket sparket, det var stas det :)

Nå skal han snart til London med gutta på fotballtur, og jeg tipper han kommer til å kjøpe alt av supporterutstyr til gutten som kjøpes kan :)

 

Tenk at vi skal ha baby om ca 4 måneder..... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er stressa pga jeg ikke er ferdig med å kjøpe inn alt jeg. hehe Tenker at nå går det så fort til jul og nyttår og rett over nyttår er jo babyen her!

Med førstemann var terminen i mars og vi rakk å feire jul,nyttår, bursdagene våres og årsdagen før jenta kom. Nå har vi ikke tid til det. :P

 

Vi har kjøpt simo kombi. Hadde den til første og var fornøyd:)

Bilsete kjøpe vi med beltebase på kidsandcare.no. 2000 kr for hele sulamitten. Og setet virker kjempebra!

Det er acta graco logico s.

Stellebord har vi. Men ikke kjøp stellebord med badekar under. Det er noe dritt. vanskelig å rengjøre og slitsomt når du er ferdig med å bade babyen og må ta ned lokket osv.

Kjøp heller en balje på europris som kan brukes i maaange måneder:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...