Gjest JuniGull2010 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Et spørsmål: Hvordan er hverdagen for mor og far? Er dere i full jobb begge to? Det er jo dyrere å ha flere barn, men er det mulig at begge jobber fullt i vanlige 08-16.00 jobber? Jeg tenker på alle foreldresamtaler, legetimer ++ som følger med når man har barn...
*Lissi* Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg venter nummer 5 og er for tiden hjemmeværende. Så derfor er hverdagen veldig grei for tiden:-) Ellers jobber jeg skift og samboeren min dagtid. Fungerer helt fint. Er litt aldersforskjell på barna, og derfor er det nok enda lettere. Travelt til tider, men veldig koselig.
Sånn kan det gå Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 VI har 8 og er i full jobb begge to. Fungerer helt fint for oss i hvert fall.
Gjest Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Vi har 3 barn.Minstemann er året og jeg er hjemmeværende til over nyttår,da begynner jeg i 60 % jobb.Mannen min jobber i nordsjeøen så akkuret nå er det helt herlig å bare være hjemme:) Hverdagen er jo hektisk,spesielt når mannen er borte men det går egentlig helt fint:)
CaMaChMa Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Vi har fire, i alder 3, 10, 12 og 14 år. Hverdagen handler om å ha rutiner - både for store og små. Vi har bare ett bad, og ett klosett, men likevell så går morgenstellet fint for alle. De to største er jenter, og der skal det sminkes og sprayes hår. Det jeg tror redder oss, er at vi bor temmelig nære skole (nærmeste nabo), 2-3 min å gå til bhg i barne-tempo. Vi jobber begge to fulltid, 8-16. Noen dager hentes lille-tupp av storesøsken i bhg, og noen ganger henter vi. Vi har bare ca 10 min i reisevei til og fra jobb. For oss som har hatt tre i skole og ei i bhg, så har vi aldri opplevd at foreldremøter o.l har vært på samme dag. Men vi fyller opp ca to uker i strekk når tiden er inne for møter i skole, bhg, idrett. Kostnaden med barn merkes når de kommer i ten-årene. Men vi har lært barna at det ikke er bare å få- da de er flere som skal dele på. Har aldri opplevd at barna har klaget:) Lykken er stor barneflokk:) Slipper å kjede seg iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå