Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg ønsker å kunne levere barnet mitt sent og henne tidlig eller når det passer meg. Noen som vet om barnehager i Bærum som er fleksible på henting og levering?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 har ikke alle barnehager dette? Vet at iallefall Kanvasbarnehagene i Bærum har dette, men de anbefaler for barnets skyld at de blir levert før samlingsstund ca 09.30, slik at det er enklere for barnet å komme inn i leken. Om alle barne har satt seg i lek så hender det jo at de ikke vil bli forstyrret for rollene i leken er alerede på plass og da om det plutselig kommer en ny inn så.... Ja, er ikke altid like enkelt det.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Takk for svar :-) Ser den ang. lekestuden, men er villig til å prøve det ut! Hos oss er det også slik at vi helst skal levere innen 09.30, men har ei jente som liker å sove lenge og kose seg hjemme i pysjen på formiddagen. Det idelle for henne er å bli levert 10.30-11.00. Jeg er hjemmeværende, så har mulighet til å levere henne sent. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå