Gå til innhold

Hjelp til sykehusgave til svigerfar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfaren min ble operert for kreft i går. Han blir nå liggende en ukes tid på sykehuset og jeg har lyst til å ha med en gave han kan ha godt av på sykehuset.

Har lyst å kjøpe en liten kurv (er jo ikke så mye plass på ett pasientrom) og fylle med blader og litt snacks han kan ha der. Han har kuttet ut sukker siden kreftceller er glade i sukker, så må være no sukkerfritt eller tilnærmet sukkerfritt.

Har dere noen tips til meg så jeg kan muntre opp svigerfar litt??

Hvilke blader leser menn?

Noen tips til hvor jeg kan kjøpe en fin liten kurv så det blir litt helhet i gaven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en kurv kan du kjøpe i de fleste butikker som har interiøravd.

trenger heller ikke nødvendigvis være en rund med hank heller. kan fint være en fin firkantet en.

kjøp blader om noe han liker. biler, båter, pc etc???

kanskje en bok dersom han liker å lese.

av snacks så kan du jo kjøpe mørk sjokolade, sukkerfri vingummi, drops, nøtter.

kanskje et par tøfler og noen gode sokker han kan rusle rundt i hadde vært noe?

Skrevet

Har selv ligget innlagt en god stund og det jeg savnet var:

1: Smør (av en eller annen grunn får man ikke smør til måltidene, hendte kanskje 2 av 50 måltider)

2: Salt og pepper. Sykehusmat smaker lite

3: Man får lett treg mage når man ligger, så en kiwi til frokosten gjør susen ;-)

4: Nå vet ikke jeg alder, men la han låne en bærbar pc med mobilt bredbånd. Kanskje dere eller noen i familien har noe å låne bort.

5. Sjekk om sykehuet har en fotpleier tilgjengelig og la han få litt fotpleie dersom han liker det. De kommer gjerne rundt på rommene!

6. Blader: Vi Menn, Illustrert vitenskap (dersom han er finansmann er det mange som liker bladet Kapital) ellers så er det mange blader som er hobbyrelatert.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en behagelig joggedress. Eller en lydbok.

Men om det er en kurv du vil ha så:

- flaxlodd

- Illustrert vitenskap Historie (alle menn liker dette)

- noen gode drops

- kryssord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...