Gå til innhold

Flere som har fått "mage...???


dEUS

Anbefalte innlegg

Jeg har så utrolig oppblåst mage om dagen, det er forferdelig!! Den er relativt normal fram til lunsj, men strax jeg har spist så eser den ut og forblir STOR ut resten av dagen/kvelden! Har ikke sjans til å ha igjen noen bukser lenger, og trange topper kan jeg bare glemme. (Hvertfall hvis det skal være hemmelig en stundt til...) Hvis jeg virkelig slipper magen helt ut vil alle bemerke det, det er jeg helt sikker på. Stilig det, i uke 6 liksom :-D

 

Ellers har jeg nesten det motsatte av forstoppelse, noe som derfor utelukker at det er årsaken. Jeg har den merkeligste "magen" om dagen, helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Er det flere som har det sånn, eller er alle bare forstoppet? (Jeg var faktisk det sist gang.)

 

Så mange plager man skal ha altså..... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol:) Jeg hiver meg på det med oppblåst mage iallefall. Vil helst bare gå i tights eller joggebukse. Lekkert;) Har nok heller litt forstoppelse her...men må jo si at jeg gleder meg veldig til å få ordentlig mage sånn at det syns og jeg ikke bare ser feit ut:) Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veeeldig oppblåst, og orker ikke ha noe som strammer på magen siden jeg er så kvalm :S føler jeg ser ut som 5-6 mnd på vei. Jeg har alt annet enn forstoppelse, så kan ikke skylde på det heller :) Var på samme måten i forrige svangerskap. Jeg er 6+6 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også "tydeligvis" fått mage :) ble spurt av en i barnehagen til guttene i går, om vi ventet en til......:) hadde på meg en tunika, men det blåste, og den hadde lagt seg "pent" rundt den lille oppblåste kulen på magen min:) hehhehe, så ja, jeg har også fått mage.

Men er nr tre da, og eldste gutten er bare tre år, så satser på at det er derfor???? syns jo det er veldig tidlig med mage når jeg er 5+6???? eller?? m

men godt å se at det er flere av oss:) hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og magen har blitt så fort stor.. Synes størrelsen er samme som rundt 16 uker sist jeg var gravid. Tenkte det kunne være siden man hadde vært gravid før og det allerede var laget "vei" :)

Jaja, fint å høre det er flere som føler det slik :)

Har ikke noe forstoppelse jeg heller, og heldigvis for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe særlig større mage enn jeg har hatt tidligere. Men så er jeg bare 4+6 nå da.

Har ikke vært plaga med verken forstoppelse eller det motsatte. Men jeg skjønner jeg har mye mer av alt i vente...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen av olabuksene passer. kjøpt meg noen nye, men bare bukser som er strechy i livet... ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei er baaaare 4+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUH - godt det er flere av oss :-D Jeg ser ut sånn som jeg gjorde rundt 20 uker sist, er det mulig liksom?? Og det er jo bare luft, greia er at bare at jeg ikke klarer å "klemme inn" magen lenger, haha, det går bare ikke.

 

Velvel, jeg får skjule den så godt jeg kan inntil jeg er klar for å fortelle. Og at buksesmekken min er VIDÅPEN er det ingen som ser under genseren min =D

 

Gratulerer til dere som akkurat har funnet ut at de har en bolle i ovnen, og til oss andre med tidlig store mager ønsker jeg bare lykke til videre!!Den kan bare bli verre (større da) ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her;) har en mage som tilsvarer 20 uker:D er skikkelig oppblåst! så vet ikke hvor lenge jeg kan holde dette hemmelig:o Lykke til alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt å høre at det ikke bare er meg, men selv om jeg er oppblåst føler jeg at jeg har lagt på meg litt også.

Matlysten er på topp om dagen, må liksom spise mer for å bli mett,

Men nå prøver jeg å spise som jeg gjør til vanlig, prøver så godt jeg kan å ikke stappe i meg alt jeg har lyst på. Greit å ikke legge på seg en masse unødvendig, vil ikke få sukker unge heller hehe.

Jeg tenker kanskje det er lettere å unngå strekkmerker hvis jeg ikke legger på meg en hel masse unødvendig.

Jeg har født to unger og har ikke fått ett strekkmerke men la på meg 10 kg med første og 8 kg med nr to og det er kun vekten på selve graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg tror også jeg har lagt LITT på meg (på magen), men det er kanskje mer de sommerferie-kiloene jeg ikke har "orka" å trimme vekk pga graviditeten :-D

 

Jeg har også en helt abnorm matlyst om dagen, må småspise hele tiden, ikke minst pga kvalmen som kommer snikende med én gang maten er fordøyd :-p Jeg burde kanskje være flinkere til å spise mindre sjokolade og sånn, men det er vanskelig gitt!! Blir heller mere :-D

 

Jeg var jo sånn sist også, men la bare på meg 12 kg totalt den gang. Jeg håper denne "ulvehungeren" gir seg utover, mener å huske at det er verst helt i starten. Det er jo ikke noe kult å legge på seg 5 kg de 3 første månedene liksom =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så godtå lese at det ikke bare er meg som har fått mage!!!

er nå....6+4 og holder inne magen så godt jeg kan på jobb.hadde ikke tenkt å fortelle det enda på iallefall 4 uker,men det spørs nok det ja.... :) men det er altså min nr 3 og magen kommer jo fortere for hver gang ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det er flere! Har aldri hatt fordøyelses prob tidligere, men nå blir jeg oppblåst bare jeg SER på maten. Og kvalm etter jeg har spist, og kvalm før jeg spiser fordi jeg er sulten hele tiden! ;) I tillegg har magen blitt treig..

Er bare 4+2 men merker at buksa strammer. Har hørt av venninner at magen blir mye raskere stor ved 2 og 3 svangerskap.

 

Lykke til jenter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var vi mange med samme problemer :) hihi

Jeg har også fått mye fortere mage denne gangen. Venter nr 3 så det er kankje ikke så rart, men føler der et utrolig mye luft da :)

For om morran er magen som regel helt normal, bare en liten kul nederst, men etter lunch på jobb og utover blir det bare verre og verre, føler snart at alle kan se det , men nå skal vi jo snart fortelle det også da :) Har sagt det til nærmeste familie og noen venner :)

Men nå om dagen er det kunn stretch jeans det går i, som kan trekkes godt over magen ;) hihi, de har mange kjempe fine på Vero Moda :)

 

 

Gleder meg til å se gravid ut og ikke bare * halv feit * :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de buksene fra Vero Moda har jeg gått til innkjøp av óg :-D De er jo helt geniale, mammabukser uten å egentlig være mammabukser!!! De kan jo brukes leeeenge...... (Kjøpte 2 stk i slengen nå sist!) Løp & kjøp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha.. nå måtte jeg le her jeg sitter! :)

 

Fått skikkelig mage jeg oxo, ser jo ut som jeg er 4-5mnd på vei..

Ikke lett å skjule denne graviditeten fremover, begrenset hvor STORE klær jeg skal gå i og bare se feit ut.. hehe...

 

Kanskje magen min er stor pga det er prøverørsbarn?

Er jo 11år siden jeg fikk en gutt, så at det er 2 gang kan jeg kanskje ikke skryte på meg pga magen? ;)

 

Masse lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen to dager før jeg skulle, men jeg hadde misstanke fordi jeg tisset mye og hadde vondt pupper.. Ogg oppblåst mage kom fort, kanskje fordi dette er min andre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir mitt 3 svangerskap, jeg også har oppblåst mage, veldig ømme pupper. tørst og flyr mye på do. i ovrigår hadde jeg blod blandet med metallsmak i munnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...