Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 det er det værste jeg vet om!! trudde også at det var en slutt på det ..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Ja, det gjør jeg. Svigermor røyker inne i hennes & Svigerfar's hus. Men ikke når barnebarna er til stede, da går hun ut.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Nei, de få røykerne jeg kjenner går ut.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Huff ja. Et vennepar av oss. De maser støtt om vi kan komme på besøk, eller om de kan få passe vår fire måneder gamle baby. Hadde vært greit det, sånn egentlig. og de er verdens snilleste mennesker. Men det er den forbanna røykingen inne som gjør at vi sier nei hele tiden, og finner på unnskyldninger for at de heller kan komme på besøk hos oss. Mannen min røyker han også, men det er kun utendørs. Føler liksom ikke at jeg kan si til de at vi ikke tar med babyen på besøk dit eller lar de passe han fordi de røyker inne, det er jo ikke noe jeg har noe med.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Nei, du har ikke noe med at de velger å røyke inne i sitt eget hus. Men du HAR noe med at de røyker hvis du har babyen din med dit. Så var jeg deg ville jeg faktisk sagt det rett ut jeg, tror jeg: "Babyen får ikke være her i huset så lenge dere røyker inne mens h*n er her!" Enkelt & greit.
Sweet Amber Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Ja men de har ikke barn. Jeg mener at voksne folk som bare har seg selv å tenke på må få avgjøre dette selv.. Men det burde vært forbudt å røyke i hjem hvor det bor barn, det er en naturlig del av å beskytte dem på lik linje med sikringsutstyr i bil, klær etter værforhold og barnesikring på vinduer/komfyr/stikkontakter o.l....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 jepp,vi blir kastet ut av huset til mine svigerforeldre 1 des,for de skal ha det tilbake,bare for å ha et kjøkken å røyke på.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Kjenner ei dame som er singel og barnløs og hun røyker inne på høst og vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå