Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 http://www.babyverden.no/Nyheter/-Dette-ma-ingen-andre-oppleve/ Hun mistet barnet fordi ingen leger ville sende henne til sykehus når hun hadde nyrebekkenbetennelse i flere uker mens hun gikk gravid, og dermed døde barnet Er utrolig lykkelig over at jeg har den legen jeg har, som sendte meg til sykehus for intravernøs medisin så snart jeg hadde nyrebekkenbetennelse da jeg var gravid med lillegutt..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Fryktelig trist! Også de tilfellene som nevnes i kommentarfeltet under saken. Leger er lengt fra feilfrie, og det må vi huske. Aldri la deg overkjøre, og stå på kravene! Gå til andre leger om du er det minste i tvil!
Mortilbarn Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Fyfaen.. Jeg hadde saksøkt hele legekontoret! Dette SKAL de ha peiling på, og en liten jentes liv har gått tapt pga en/flere som ikke fulgte med i timene på medisinstudiet.. ALT for dårlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå