Gå til innhold

Hva i hel...... er det som feiler dib for tida???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dødstreigt å laste inn innlegg og når man endelig får lasta de inn, så går det søren ikke an å lese de! Ser flere som sliter med å lese innlegg.

Sliter dere å laste de også, går det treigt? Eller er det maskinen min som synger på siste verset, evt. må ha en ny reinstallasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, trodde det var min maskin som begynte å ta kvelden jeg, he he.

Noen ganger går det fint, mens andre ganger tar det minutter å laste opp en side eller svare på et innlegg.

Men sånn har det igrunn vært iallfall en uke nåe, hvis ikke lenger.

Grusomt irriterende, men allikevel så sitter jeg her, sukk.

Skrevet

Hehe, ja her sitter vi....:-(

Min maskin går hele tida, dvs vifta, og den er dritvarm! Bet i det sure eplet nylig og kjøpte nytt batteri, men.

*ønske seg ny*

Skrevet

Nå sitter jeg her med en mini-pc, og den er ikke akkurat kjapp ellers heller, men her på dib har det vært helt ekstremt tregt i det siste ja! Jeg får riktignok lese innleggene, men tar jo evigheter å komme inn på dem. Og gud forby om man skulle svare på noen.. Irriterende!

Skrevet

Fleire som har kommentert dette siste 4vekene. Har merka det sjølv og. Av og til dukkar ikkje svar på innlegga opp heller. Rart.

Og min pc er ny, så den er det ikkje noko gale med. Dessuten har eg opplevd det same på 3 forskjellege pcar siste tida. Kanskje noko moderatorane burde tatt opp med dei som er ansvarleg for forumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...