Lene~mor til tre Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Har noen av dere prøvd de? Ser at i perioder er det veldig mye snakk om de her inne og andre steder. Mener da selvfølgelig disse fitness rockeringene eller hva de heter? Men så ser jeg de fleste kjøper fra utlandet, men hvorfor det ? På obs forrige uke kostet disse 149,- kr og hadde da innebygd vekt på 1,5 kg, de selges også på clas ohlson her i byen til 249,- og de har 2 kg innebygd tror jeg det var. Men det er kanskje først nå disse er til salgs her? Jeg klarer ikke å rocke med rockeringen til dattera min, men alle sier jo at disse her er enklere å rocke med Funker det? Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en sånn for å prøve hehe
Jojo x3 Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg kjøpte min for et par siden og da var det mye billigere å bestille den fra USA. Vet ikke hva det er nå. Den funket på meg, mannen min hadde ingen tro på det, men han sa han kunne se forskjell etter en stund. Mine love handles forsvant Jeg klarer heller ikke rocke med vanlig , men er ikke noe problem med vekter. Så jeg kan anbefale det!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Rockering er helt fantastisk. Rockering + lavkarbodiett har gjort at jeg har mistet 8 cm rundt livet på fire uker nå Jeg er ikke egentlig overvektig, men jeg har lett for å få "det lille ekstra" rundt magen. Det var litt vanskelig i starten, men når jeg først fikk dreis på det går det som en lek. Jeg bruker den ca en halv time hver dag, mens jeg ser på tv-serier som jeg sannsynligvis ville sett sittende i sofaen eller, så jeg føler ikke at jeg bruker noe tid på det heller. Det eneste negative med rockeringen er at jeg ikke oppdaget den lenge før=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå