Gå til innhold

Hva er det mest impulsive du har gjort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det er mye, er en ganske impulsiv person.

Tror det største likevel var sammen med min mann når vi fant en tomt på hjemstedet vårt for nesten 3 år siden og bare la inn bud på den (og fikk den). "Du, hva sier du, skal vi kjøpe en tomt i dag?" sa jeg, halvveis på spøk og viste ham den i avisen jeg satt med. Han nikket, plukket opp mobilen, ringte banken, fikk et nølende ja, vi ringte megler og etter et par dager med budrunde hadde vi en tomt. Nå skal vi, endelig, igang med bygging i løpet av senhøst/vinter.

Skrevet

var i byen for å kjøpe noen klær, endte med kjøp av bil..

Skrevet

Da vi plutselig en dag fikk fullstendig nok av Norge, rutiner og hverdagsmas.. og solgte leilighet, bil og rukkel, kjøpte oss seilbåt og bare dro! Nesten 2 år senere, en båt fattigere (solgt, ikke havarert!), et haaav av opplevelser og en fantastisk liten spire i magen rikere..så er vi tilbake til utgangspunktet; gode, gamle Oslo! Og nå setter vi virkelig, virkelig pris på alt her!!! :D

Skrevet

Jeg var ute på byen med noen kolleger, og traff en kjekk mann som jeg pratet og flørtet med. Kollegene bestemte seg for å dra til et annet sted, og på impuls bestemte jeg meg for å bli igjen der vi var alene, og inviterte denne mannen og kameraten hans hjem på nachspiel. Stikk i strid med alle mine prinsipper.

I dag har jeg og denne mannen vært gift i 17 år :-)

Skrevet

stjal mannen til sjefen min!! satset fullt på kjærligheten til tross for alt! ohg her sitter jeg ufattelig lykkelig 2 år etterpå med den nydeligste babyen i fanget og gifteplaner juni neste år:)

Skrevet

Hey, samme historie som jeg har det, jo! Når var dere på seiltur? Møtte noen unge par i Karibien, nemlig, antar dere suste over dit dere også?

Skrevet

Bestemte meg kl 2 på natta for å flytte til andre kanten av landet...Kom frem kl. 10 neste morgen, riiimelig trøtt og forvirret.

Skrevet

Ble sammen med samboeren min igjen.

Trodde jeg var ferdig med han, men fikk høre at han holdt på med ei annen. Ble kjempelei meg,uten å vite hvorfor. Han ville prate med meg, jeg sa ja til det..men var mest for å bli helt ferdig med han.

Det endte med at vi ble sammen igjen, nå noen år etter så har vi en liten gutt og ett nytt hus :o)

Skrevet

Misunner de som har muligheten til å spontant forsvinne avgårde med seilbåt..!

Mest impulsive må vel ha vært spontankjøp av en gammel veteranbil (hippievan).

Eller når vi kastet p-pillene og satset på baby :)

Eller når vi flyttet til Spania noen måneder. Litt impulsivt, litt ikke. Vi planla jo det noen måneder i forveien :)

Skrevet

Flyttet sammen med min kjære 3 dager etter at vi traff hverandre, sva flyttet til en helt annen kant av landet. Fikk ny jobb etter 5 dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...