Minnie Mom Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Vi vurderer å flytte dit. Noen som kan fortelle positive / negative ting? Jeg er selv opprinnelig fra Lillestrøm så jeg er kjent i området, men har aldri vært mye i Rælingen. Og er det noen som vet hvor lang tid det tar å sykle 3,3 km i relativt flatt terreng?
It's all about me Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg er født på Fjerdingby og har mine beste minner derifra. ) Hvordan det er der nå vet jeg ikke, men har ikke hørt noen dårlige rykter derifra iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå