Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg finner ut hva vi skal i helgene Jeg kjører og henter barna i barnehagen Jeg handler Jeg lager middag jeg vasker klær Jeg vasker hus annenhver uke Jeg ender bilen på verksted, tar barna med til tannlege, kontroller, lege osv JEg handler klær til meg og barna Jeg steller ungene om morraen og pakker ting til bhg Jeg ordner med barnavakt en gang i mnd hvis vi trenger dette Jeg gjør alt med huset (maler, pusse opp, hagen, plenen...) Han har ordnet med vaskehjelp en dag annenhver uke når det er hans uke Han bader ungene og legger dem om kvelden Han handler egne klær Jeg jobber 100% og han jobber 130-150% stilling
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 er du bitter eller..? forstod ikke helt budskapet i innlegget ditt..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg hadde blitt gal hadde jeg vært deg, ærlig talt. Feks. hvorfor har dere ikke vaskehjelp hver uke? Vi har omtrent samme fordeling hjemme hos oss, bortsett fra at jeg jobber 0%.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå