mirredutt Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Husker ikke hva gruppa eller sangen heter, men jeg minnes musikkvideoen. Det er en mann som synger, en rolig låt. Sangen var populær for ca 5 år siden tenker jeg. I musikkvideoen blir en jente påkjørt og jeg tror hun dør. Dette er vel jenta til han som synger i videoen. Anyone? Elendig å forklare, men håper noen skjønner hvilken jeg mener.
verve Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 justin timerlake hadde en video med scarlett johansen hvor hun ble påkjørt. tror sangen var" goes around comes around" ... ( hun hadde visst vært utro også liksom i videoen) Håper du finner det ut;)
verve Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 åh nå kom jeg på at komikeren fra stavanger... grr.. navnet Kristian valen!. han hadde også en video hvor dama dør- det er så vidt jeg vet den eneste han har gitt ut Hvor klarer jeg ikke å se hva de andre har svart?
Gjest Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Jeg tenker med engang på Ronan Keating - If tomorrow never comes. Men den er kanskje eldre enn 5 år... Der er det iallefall ei som blir påkjørt.. Videoen er i sort/hvitt...
Gjest Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Jeg kan heller ikke se hva andre enn virre(?) har svart. Hvilken sjanger er det da? Perl Jam (Eddie Vedder) har en sang som heter Last kiss som handler om det du beskriver. "Oh where og where can may baby be? The Lord tok her away fom me. Shes gone to heaven and I got to be good. So I can see my baby whwn I leave this world" Sorry my englich, hakke peil!!
The Bad Gal Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Prøver igjen, innleggene vises jo ikke.
sykkelpumpe Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Maroon5 har en tror jeg, men om det er riktig vet jeg ikke og husker ikke hva den het...
sykkelpumpe Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 var nokk ikke Maroon5, etter og ha sett på Youtube heller, men jeg tror jeg vet hva du mener, men ikke husker jeg gruppa og ikke husker jeg tittelen
mirredutt Skrevet 9. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2010 Jess, hoobastank var det! Takker :)
sykkelpumpe Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 Jaaa det var den jeg og tenkte på... den er så fiiin:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Hehe... Hoobastank tenkte jeg også! Den er knallfin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå