Gå til innhold

De verste utroskapshistoriene og hvordan det endte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen historier å dele, selvopplevd eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,jeg holder på nå!!

Skriver med en gammel flamme både på nett og på mob.Vi skriver grovere og grovere,sender bilder av kropper med og uten klær.Huff!!!!

Føler meg som en tenåring som er sykt forelsket.

Vi har avtalt og møtes også. Ikke bra! Han er gift,jeg har samboer.

Føler meg så slem,er jo det også da!

Vet ikke hvordan dette endet enda! Men jeg tror ikke jeg klarer og være fysisk utro altså!

Skrevet

Oj!!! Stopp det før det er for sent!!!!

I min ungdom var jeg sammen med en gutt som var i militæret.

Mens han var borte festa jeg masse med fetteren hans.Vi begynte og rote litt,og hadde sex noen ganger.Sendte masse grove sms til hverandre på kveldstid.

Så kom typen min hjem,og vi skulle på fest til fetteren hans.Han skulle låne tlf hans,og der ser han alle mld.fra meg.Hehe,snakk om flause!

Jeg sa alt var bare tull,at vi bruke og tulle sånn,og han trodde meg? !hehe.

men det ble slutt like etter likevel da!

Ikke en så ille historie da,var veldig ung :)

Skrevet

Tror den verste historien jeg har hørt var en stakkars dame på bim for noen år siden. Hun var gravid med nummer to, mannen hennes var i Nordsjøen. Så fikk hun vite at en bekjent hadde sett ham på restaurant i Bergen med en annen dame. Hun forsøkte å få tak i ham på mobil, men den var avstengt. Så ringte hun jobben hans, og fikk vite at han hadde en ukes ferie. Og enda fikk hun ikke tak i ham på mobilen.

Da hun omsider fikk tak i ham, viste det seg at han hadde levd et dobbeltliv i flere år, og at han hadde en sønn med den andre damen som var bare noen måneder eldre enn deres eldste. Stakkars menneske, jeg har tenkt mye på henne!

Skrevet

Min ex-samboer hadde sex med ei hjemme i vår seng mens jeg besøkte mamma som var dødssyk av kreft. Han kunne ikke være med fordi han måtte jobbe.

Snakk om å slå når man har det som verst da.

Skrevet

Var ikke det Hotte Charlotte? Hun og den andre dama ble jo venner :)

Han fikk som fortjent, han mannen. Trodde han kunne få i pose og sekk, og endte opp med ingenting.

Skrevet

Mannen til venninna mi hadde seg med sin elskerinne hjemme i dobbeltsenga mens hun lå og fødte på sykehus.

Det ble slutt, i dag har hun det veldig bra mens han er ingenting, og da mener jeg NOTHING!

Skrevet

Mannen til en bekjent kom hjem en dag da hun var 8 mnd på vei med deres første barn og erklærte at han hadde funnet ut at dette med barn og familieliv ikke var noe for han. Det viste seg at han hadde innledet et forhold til en ny kollega. Han brøt opp i hurten og sturten for å flytte inn til den nye i forelskelsens rus og så nok for seg et liv uten forpliktelser. Det var bare det at nydama hadde "glemt" å fortelle at hun hadde tre barn boende hos seg annenhver uke...

Han angret etter en stund, men da var det for seint.

Skrevet

Hahahahhahaha! BURN!

Forbanna tosk! Fortjener ikke annet enn å være singel.

Skrevet

Jeg har en historie som iallefall var fryktelig for meg. Jeg var sambo en en fyr i over et år, vi hadde planer om å forlove oss. Han var ute på båt i tre mnder og hadde sett på ringer osv. To dager før han kom hjem fra båt var jeg utro i drita fylla. Huuuurra, er veldig stolt av den....

Vi holdt sammen en god stund etter dette og har to nydelige barn sammen, og idag er vi bestevenner -men ikke kjærester.

Skrevet

Jo, det var henne. Fikk ikke med meg at hun og den andre dama ble venner, men det var jo bra. Antar at den drittsekken av en mann lurte dem begge to. Kan ikke fatte at det går an å oppføre seg slik!

Skrevet

Har en kamerat som holder på å bearbeide noe akkurat nå:

Forloveden hans begynte å oppføre seg merkelig i tillegg til at hun bare ville ha sex 4 ganger i året sånn omtrent. Lukket ned vinduer på msn, når han kom inn i rommet satt hun og stirret på en tom dataskjerm med et fårete glis osv.

Han skjønte jo at det var noe rart på gang, men ville ikke snoke heller. Når han skulle sende bilder til fremkalling over nett, så fant han hennes bildemappe... Skikkelig grove bilder med henne og dildoer, henne og andre menn og andre damer osv, og bilder som var sendt til henne over msn osv.

Når hun hadde lagt seg den dagen, fant han ut at han skulle finne ut omfanget av det, og sjekket litt rundt på nett. Hun hadde ikke slettet loggen, og viste seg at hun hadde profiler på sexdate.com og nakenprat.no osv.

Hun fløy fort ut kan du si!

Skrevet

Det begynte med sambo og barn, fortsatte med utroskap og graviditet, endte i selvmord.

Tenk dere om før dere faller for fristelsen å være utro, det er ikke verdt det!

Skrevet

Den må du nesten utdype... Hva skjedde???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...