Gå til innhold

Hva er prisregelen for bruktsalg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tid for å begynne å selge unna babytingene (vugge, stellebord osv). Det meste er kjøpt i 2008. Passe slitt/brukt.

 

Hva kan jeg ta for det?

 

Er det noen regler på prissetting? Er 1/3 av nypris passe?

 

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Det er vel ingen regler? Ta det folk eventuelt vil betale... Jeg ville nok gitt bort...

Skrevet

Det pleide å være maks halv pris, men jeg har sett folk som krever mye mer enn dette på finn ol. Kommer helt an på hvor populært det er det du selger, og ikke minst i hvor god stand det er. 1/3 av ny pris høres helt greit ut for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...