Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Nå er det tid for å begynne å selge unna babytingene (vugge, stellebord osv). Det meste er kjøpt i 2008. Passe slitt/brukt. Hva kan jeg ta for det? Er det noen regler på prissetting? Er 1/3 av nypris passe? Hva tenker dere?
Gjest amandine Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Det er vel ingen regler? Ta det folk eventuelt vil betale... Jeg ville nok gitt bort...
ROFL Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Det pleide å være maks halv pris, men jeg har sett folk som krever mye mer enn dette på finn ol. Kommer helt an på hvor populært det er det du selger, og ikke minst i hvor god stand det er. 1/3 av ny pris høres helt greit ut for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå