Gjest Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Hatt en MA og var til utskrapning i går på sykehus. Sitter å blør og føler meg ganske tom. Noen som vet hvordan syklusen min blir framover, jeg mener, er dette som å ha en menstrausjon, og blir jeg å ha eggløsning om ca 14 dager? Eller må jeg bare blø ferdig dette, så vente til neste menstruasjon før man kan prøve igjen? Hvis det er det siste kan det jo godt gå over 8 uker før man kan prøve igjen..
gulda Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Var trist å høre! Var gjennom det i sommer. Var så utrolig tomt og vondt, ja! Jeg fikk beskjed at det ble som en mensen, og man kunne prøve igjen når blødningene var over. Fikk mensen igjen 4 uker etter utskraping, så på meg ble det ikke forskjøvet noe. Men har ikke kjent EL, og heller ikke tatt noen tester, så hvor den var i det hele, vet jeg desverre ikke.. Håper du snart er gravid igjen hvis du ønsker! Sender deg en stor klem! Vet hva du går gjennom.
Gjest Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Ja, man vet liksom ikke helt hva man skal gjøre dagene etter en MA. Alle rundt meg er støttende og sier at neste gang går det sikkert bra, men jeg har mest lyst til å bare sitte alene. Vet at det ikke er det sunneste. Hadde gledet meg til å ha mage til jul å vise meg fram til hele familien (bor ikke samme sted som de), og den eneste jeg vil ha rundt meg er kjæresten min, men han har jobb i et annet land fram til jul, så vi har et pendler forhold. Heldigvis kommer han på søndag, så det blir godt. Vet at det er mange som har har det eller har hatt det som meg, men jeg unner ingen dette. Det er en knekk for psyken. Man føler seg både litt dum og lurt av sin egen kropp. Blør heldigvis lite, så det går kanskje snart over. Har hørt at man er ekstra fruktbar etter SA/MA, så det er vel bare å prøve igjen når blødningen har gitt seg helt. I følge gynekologen min trengte jeg ikke vente til etter en menstruasjon når man har hatt utskrapning. Kanskje lurt å kjøpe en EL test? Har aldri prøvd det før. Stor klem tilbake til deg gulda, håper på alt godt til deg også.
fox`y Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Huff:( sender deg en trøsteklem jeg så håper jeg du har noen å prate med vist du trenger d. Lykke til i allefall,så håper jeg den neste spiren din klorer seg fast.
Gjest Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Takk fox`y Håper også at neste har tenkt å bli. Jeg har jo ¨bare¨ hatt en MA, og alle sier at det er veldig vanlig. Bare å prøve igjen. Selv om jeg er tom nå, må jeg jo prøve å fokusere på de nye muligheten og tenke positivt om framtida. Og forhåpentligvis har jeg en ny frisk baby i magen før jul.
Jippi-77 Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Føler med deg! Vet at det er veldig tungt. Vil bare si at det høres litt lurt ut å kjøpe el-tester og begynne teste etter el. Det gjorde jeg, og jeg hadde el ca. 14 dager etter at jeg miste. Jeg opplevde det som litt oppmuntrende å være beskjeftiget med å teste etter el. Det gav meg en følelse av å være litt i gang igjen, og da jeg fikk positiv el-test ble jeg veldig glad. Følte at kroppen liksom var i orden igjen. Hadde jeg ikke testet, ville jeg ikke hatt den vissheten før neste mens, altså 14. dager senere. Når man går sånn å venter er 14.dager lenge, derfor syntes jeg el-test var en god hjelp. Hvis du ikke har bruket det før, anbefaler jeg Clear Blue sin, for den er så enkel å forstå. Den er dyr, men jeg syntes jeg kunne koste på meg det når situasjonen var så trist. Håper du blir gravid igjen fort, ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå