Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 samvær dagen kommer og jeg får tekstmelding om at han ikke kunne komme for han måtte jobbe da var kl halv 8 på mårran. kl 9 snakker jeg med min far og han hadde møtt BF på duejakt kl 8.. Skal sies at BF har juget for og slippe unna samvær før og at han sjedent møter opp og når han først møter opp så slår han røtter i stolen og sitter der. han leker ikke med sønnen, han gjør overhode ingenting! Da lurer jeg, hva er poenget med samvær år det er sånn?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Ja hva faen er vitsen med at han kommer....håper han skjerper seg eller trekker seg helt unna... verste er jo at man ikke vet hva man kan forvente....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Hvor gammelt er barnet? Mange menn forstår seg ikke på babyer, men kommer mer på banen når barnet blir eldre Poenget er at barnet ser far jevnlig, slik at han ikke er en fremmed.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Han blir 1år nå om en uke:) Vi har egentlig samvær 4t annenhver uke, men han kommer bare innimellom siden han lar være og komme mange av gangene. så han er fremmed for guttungen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 høres ut som min x, her er barna 5 og 7 år, og det er visst et ork å ha dem... vil helst ikke, for han er visst "fryktelig" opptatt hele tiden... Når han har dem, så er de som regel hos foreldrene hans sånn at han slipper å gjør noenting.... Er så lei han at jeg spyr.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå