mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 noen som vet om en plass de har tykke tights? doble eller strikka kanskje og fine jogge bukser..... gjerne nettbutikk :-)
tryde Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg leter også etter tykke tights. Sporstmann har ok joggebukser.
alvis Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg syns joggebuksene på me&I er veldig fine. De har også tights men har ikke prøvd dem. www.meandi.com
mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 9. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2010 mye fint på meandi ja :-) takker, må studere den siden litt mer sportsmann ja...fikk jo katalogen derfra en dag.må se litt i den og :-) takk for tips.... bare tights problemet igjen. tungvindt med ei jente som bare vil gå med tights og joggebukser :-p
Gjest Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Spørs hvor gammel hun er....http://www.lenepalandet.no/ har mye fint...økologisk og utrolig mykt....
RompeRock Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Har også ei jente som nesten bare vil ha tights, noe som jo vil bli litt kaldt etterhvert... Vurderer å kjøpe en sånn bukse i ullribb fra nøstebarn. De er litt som tights. Gode og varme, men ikke for varme ( for da vil ikke min jente bruke det...). Sjekk nettsiden deres, ser ut som de har en del fine farger. Dyrt da, 398,-, men ser ut som de vil bare en stund med tanke på størrelse.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Sjekk nøstebarn, bare ser på reklamen på siden her, at de har sånne fine ull tights, eller noe, i fine farger
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Sjekk nøstebarn, ser på reklamen på siden her at de har så fine ull tights eller hva det er, i fine farger
Ranveig R Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Nøstebarn sin ribbestrikka ulltights er kjempegod... Og så varar den lenge, då den brettast opp til å begynne med, og ned seinare. Lille brukte str 74-80 frå 3 mnd til 2 år! Men då måtte eg stoppe eit lite hull på kneet )
Gjest Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Bare for å ha sagt det... Fine joggebukser finnes ikke - joggebukser er noe av det mest slaskete og stusslige jeg ser folk vasser rundt i, små som store. Tynne tights er jo ikke så kalde hvis man har noe under? Nå er ikke frøkna her mer enn 5, men hun synes stillongs og tights er veldig ok. Kanskje hun ikke synes det lenger, når hun f.eks. passerer 7......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå