Gå til innhold

da var mannen startet i perm...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde virkelig gledet meg til å komme hjem til et hus der husarbeidet var ferdig, middagen sto på bordet. jeg kunne sove på natten men

fortsatt ingen middag, og flere dagers oppsamlet husarbeid måtte jeg sette igang med igår rett etter jobb da vi skulle få besøk.

Datteren vår er syk og da han måttte stå opp inatt ble han pottesur, og kom med henne til meg i 3 tia, og jeg har trøstet og drevet omsorg fra 3tiden, jeg har nå stått opp med henne, (for en time siden ca) mens mannen gikk å la seg igjen for han var så trøtt.

jeg skal på seinvakt idag, og tidligvakt imorgen

ååååååh, blir så irritert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe vi kan gjøre med det. Her er det du som må ta han fatt og fortelle hva han skal bruke permisjonen på.

Det er vel hans unge også?

Skrevet

jovisst det er hans unge, og aldri trodde jeg at dette skulle bli et problem, før vi fikk barn delte vi på husarbeid. men så begynte jeg i perm, og han mente at alt var mitt ansvar siden jeg fikk betalt for å gå hjemme.

men på mandag (første dag i perm) sa han at han hadde tenkt over dette med at bare en skulle gjøre alt, så det var bedre om vi delte på det. jævlig fint han tenker på det når min perm er ferdig.

Skrevet

VEL DA FÅR DU SI AT DET IKKE ER AKTUELT FØR HANS PERMISJON ER OVER.

Er det bare han som bestemmer?

Skrevet

han skal bare ha noen få uker, og unnlater vel bare å gjøre ting da.

Skrevet

Grow a pair, tenker jeg om deg.. Du høres ut som ei dørmatte!.. Denne mannen fortjener helt klart å gjøre alt hjemme, sånn som han forlangte av deg! Punktum slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...