Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 http://mammanett.no/gravid/morkaken
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg tror nok gjerne jeg vil se min, men å hedre den? Ta vare på den i fryseren, ta avtrykk av den, eller grave den ned i hagen? Det blir alt for sært for meg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 eller hva med de som spiser den?? Så et program hvor mannen laget mat av den og serverte hele familien.... kjente jeg ble uggen. Greit at dyr gjør det, og det er godt mulig den er veldig full av næring, men for meg holder det lenge å se at alt ser bra ut med den og takk for det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå