...gull... Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 noen som har erfaring med dressene fra name it? i forhold til andre bra dresser? har en liten som skal begynne i bhg (11 mnd) og leter etter litt rimeligere dresser da dressen antagelig ikke blir brukt så fryktelig mye!
Gjest Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Vinterdress? Hvilken str? Har en så godt som ubrukt en her hjemme, kun brukt 2- 3 ganger i vogn. Den er til gutt og i str 80. Virker iallefall god selv om jeg ikke fikk prøvd den noe særlig!
...gull... Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 trenger 86.. det var synd! har vært inne på nettsidene på name it for å se om de hadde noe, men er jo veldig vanskelig å vite hvordan de er egentlig ut fra bildene og den minimale teksten som står
Bolla:) Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 er veldig fornøyd brukte den i hele fjor vinter på snuppa da hun var 1 år
...gull... Skrevet 9. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2010 åå det var bra! har vært å handlet i dag, så det lettet mitt hjerte ;D leser jo så mye om dressene som er dyre og bra, men føler ikke at gutten som er så liten trenger en såå dyr dress som bare kan bli brukt en vinter. takk for svar, jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå