Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 skriker/hyler et høyt skrik bare ut av det blå eller når hun vil ha oppmerksomhet? Knurrer når han ikke får til ting? Får rasserianfall(eller veldig sint) hvis hun blir tatt fra noe,må gå inn osv?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 JA!!! Har en med skikkelig temperament og viljestyrke. Så her møtes vi til kamp flere ganger for dag. Noen ganger har jeg ikke tid eller tålmodighet til forhandling, andre ganger prøver jeg å "megle" eller avlede, med varierende hell.:-) Jeg bruker å tenke at, jaja, man blir hvertfall godt rustet til trassalderen
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 takk for svar! Og føler med deg! Men bare av dine få linjer føler jeg at du er en god forelder med hodet på rett plass
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Ja, hun kan få noen skikkelige raseriutbrudd iblant. Litt av et temperament...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Nesten godt å høre..Selv om det er tøft med en hissigprop,Vil ha hun i barnehage men redd hun vil laget er h..... uten like for alle.. Har 2 andre barn men kan ikke sammenlignes med sinnataggen min hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå