Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Jeg og gutten på 6 år var i en trafikkulykke idag. Vi kom ifra det med skrubbsår og noen blåmerker, men ble rimelig skremt begge to. Gutten hadde vondt i en fot, så han ble sjekket av lege men alt var ok. Legen sa at resten av uka fri fra skolen var en god ide, men gutten er jo tross alt i fin form nå, selv om han er preget av det som skjedde litt psykisk. Han var ute og lekte i ettermiddag/kveld som om ingenting hadde hendt, men rundt leggetid pratet han mye om hva som hadde skjedd og hadde litt vanskeligheter med å sove. Hva synes dere ang skole? Burde han få bli hjemme eller bør han dra på skolen, såfremt han er i god fysisk form? Han har jo såklart litt vondt her og der, men ikke noe værre enn han får når han faller og slår seg ute i lek.. Jeg må ikke på død og liv ha han på skolen altså, er bare det at han har allerede 2 dager fravær pga bronkitt så..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg ville nok ha vært enig med legen. Er bare to dager det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå