NostraStoria Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 hvordan er dere ifht å la andre babyer komme bort til din egen baby? Tenker da på når man er på treff, babysang o.l. Merker noen mødre tåler ikke at en annen baby tar bort i armen til ungen. Babyer er veldig nysgjerrige og det særlig på andre babyer/barn. Selvfølgelig skal de ikke stikke øynene ut av hverandre osv, men er det så galt i å komme bort til hverandre og bli litt kjent? Hva syns du?
It's all about me Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Det å la barna hilse på hverandre er da en stor del av det å dra på slike ting. Synes selv det er skikkelig slitsomt med de som er så redde for at andre barn skal komme nær sitt eget. Eller det omvendte for den saks skyld, de som ikke lar sitt barn komme nær mitt selv om jeg sier det er helt greit.
NostraStoria Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Enig med deg Frokostquiz, jeg syns det blir på grensen til å være litt hysterisk da. Ikke mange som tenker slik da. Har måtte dra bort min egen unge pga slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå