Gå til innhold

Linda eller Natalie??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn er penest?? Vi vil ha helst kun ett, men kanskje sette dem sammen..Linda Natalie..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker ingen av dem så godt

Skrevet

jeg heter linda-natalie. bruk begge (:

artig at babyer kanskje får linda navnet igjen

Skrevet

Ingen av de er pene desverre..Heller Linea eller Tale da..Hvertfall ikke Linda,super 80 talls tyggis hore..

Skrevet

Haha,morsomt!

Jeg heter Linda og datteren min Natalie!!:-)

 

Ps. jeg er ikke en tyggis-hore haha:) men er 84-modell ja. Alltid vært fornøyd med navnet mitt.

 

Natalie er mitt favoritt jentenavn! Go for it:)

Skrevet

hm... navn blir jo påvirket av om vi kjenner noen. linda og natalie gikk i samme klasse som meg og Linda var hun med alkoholisert mor, og far som bodde i campinvogn (helt sant) og natalie var i den populære gjengen men var ikke lige "bitchy" som de andre fordi hun var populær, hun va ganske søt og snill faktisk..

 

så jeg har best assosiasjoner til natalie

Skrevet

Jeg heter Linda. Hva er feil med det navnet?

Skrevet

Lurer jeg også på:)

Hilsen Linda 22:02:)

 

Er søt og snill jeg..koselig med mange kjekke venner, samboer og forlovet....godt likt, tillåme selv om jeg heter Linda;)

Skrevet

Liker Natalie best! :) ikke noe galt med Linda, synes bare Natalie er penest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...