Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hvilket navn er penest?? Vi vil ha helst kun ett, men kanskje sette dem sammen..Linda Natalie..?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 jeg heter linda-natalie. bruk begge (: artig at babyer kanskje får linda navnet igjen
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Ingen av de er pene desverre..Heller Linea eller Tale da..Hvertfall ikke Linda,super 80 talls tyggis hore..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Haha,morsomt! Jeg heter Linda og datteren min Natalie!!:-) Ps. jeg er ikke en tyggis-hore haha:) men er 84-modell ja. Alltid vært fornøyd med navnet mitt. Natalie er mitt favoritt jentenavn! Go for it:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 hm... navn blir jo påvirket av om vi kjenner noen. linda og natalie gikk i samme klasse som meg og Linda var hun med alkoholisert mor, og far som bodde i campinvogn (helt sant) og natalie var i den populære gjengen men var ikke lige "bitchy" som de andre fordi hun var populær, hun va ganske søt og snill faktisk.. så jeg har best assosiasjoner til natalie
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Jeg heter Linda. Hva er feil med det navnet?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Lurer jeg også på Hilsen Linda 22:02:) Er søt og snill jeg..koselig med mange kjekke venner, samboer og forlovet....godt likt, tillåme selv om jeg heter Linda;)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Liker Natalie best! ikke noe galt med Linda, synes bare Natalie er penest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå