Gå til innhold

føste legetime. trenger litt svar =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på første legetime i morgen. hva skjer da? veit jeg må ta noen blodprøver og ha med urin. men må jeg har underlivs sjekk når jeg har vært på ul i uke 7 når jeg nå er 11 uker?

huff nervøs for alt jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen underlivssjekk nei...:)

sjekker blodtrykk, spør kanskje om kjente sykdommer, spørsmål om du røyker. du får utdelt helsekort tenker jeg og du skal nok søke om fødeplass. i uke 13 kan man, hvis man er heldig, høre hjertelyden hos legen. og så endel blodprøver og sjekker urin, ja.

det går så bra, lykke til:-)

og kos deg masse med voksende mage

Skrevet

ikke vanlig med GU på sv.skapskontroll med mindre spesielle problemer - ikke noe å stresse med!

jeg tok blodprøve (for å sjekke rhesusfaktor i blodet), sjekket stoffskiftet mitt (går på medisiner) og fylte ut helseskjemaet. Kan ikke huske at det var noe mer, og det var iallfall ikke skummelt!

Skrevet

Hva? Er det ikke vanlig?

Hatt det begge ganger i uke 10, med ti års mellomrom. De tok til og med celleprøve begge gangene.

Og nå siste gang varte undersøkelsen vel og lenge, med den kjekke legen selvfølgelig ugh.. han leste "bruksanvisning" på pcen først også, så her skulle alt gjøres på rette måten. Hrmf..

Skrevet

nope - ikke vanlig - og ikke nødvendig!

Skrevet

Ikke noe GU, det har de sluttet med for mange år siden. Blodprøver (somd e bl.a. bruker til å sjekke deg for div sykdommer med), uring, ja, og så fyller dere ut kortet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...