Gå til innhold

Sikkerhetskontroll på flyplass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fælt er dette for dere?

Hva er deres meninger om denne kontrollen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et nødvendig onde som det ikke er noe særlig å gjøre noe med...

Skrevet

Patetisk, og enda mer patetisk å stå å smile over at jeg må helle ut colaen min og kaste neglesaksa mi i ei plastikk bøtte.

Svære terror trusselen jeg er der jeg strever mer enn hardt nok med å få ungene til å oppføre seg i køen, stressa for å nå flyet.

Skrevet

Du synes selve kontrollen er unødvendig?

Skrevet

1. Hva er mest patetisk, at du må helle ut den dyrebare colaen din? Eller at flyet ditt sprenges i lufta p.ga flytende sprengstoff. Som godt personen bak deg i køen kan ha gjemt i sin colaflaske!

2. Hva skal du med neglsaks de få timene du er ombord i flyet? Hvis du ikke sjekker inn bagasje, sørg for og ta med deg en neglsaks på under 6 cm. Og ikke true noen med den, så får du den nok med deg.

3. Vet du hvordan en terrorist ser ut? For h*n kan liksågodt være deg, for kontrollørene.

Skrevet

Hjelpes...

For d første, som d poengteres over, så er sikkerhetskontrollen der for de reisendes (deg og meg!) sikkerhet.

Og det er da vel ikke noe pes med den vel?? Man bare går jo gjennom... Skjønner ikke problemet!

(eneste som er kjedelig er at d kan være lange køer..)

Alle oppegående reisende VET at man ikke skal ha med seg noe flytende, eller noe spisst, gjennom kontrollen.

Man må da for pokker kunne klare å ta ansvar for seg selv!!

Skrevet

Kontrollen er da helt grei den.

Synes bare det er litt stress å måtte ta av skoene når vi reiser med tre unger.

Ble dessutten litt skuffet over at kroppsscannerene sto ubrukt forrige gang vi fløy :o)

Skrevet

Dytter jeg.. Interresant tråd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...