Gå til innhold

Les og le- flotte utsagn fra stolte Frp-velgere

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.facebook.com/pages/Siv-Jensen/8893256126

Lurer på om Jensen er stolt over sine tilhengere på facebook....

For dere som ikke gidder åpne linken kan jeg jo gi en smakebit:

"Gud kor æ digge han Karl I Hagen og Siv Jensen. Ja dere er best. Ka skulle Norge gjøre uten dåkker? Hadde det vert opp til visse andre politikere så hadde ikke Norge vert Norsk lengere. Nei! Send dem til Sibir."

"Hei Siv.Ikke kom med kampfly base på Evenses,For da må Evenses kirken flyttes og det vil vi ikke.er selv gift i den kirken og mannen min er døpt der.Ta oss få ha Kirken der den står og la noen andre få jagerflyene.vi trenger dem ikke.di bråker forferdelig masse.hvet ikke hva komunen tenkte på med og planlegge noe slikt..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!

Klart hun er stolt, dette er jo helt etter planen.

"Eh, ja altså.. Kjære gud, jeg vil ha biff og fløtegratinerte poteter til middag, for det liker jeg så godt. Ikke fiskeboller. Ja, åsså sleng på en million kroner på konto'n også er du snill, jeg er blakk etter å ha brukt resten av trygden på den derre spillmaskina på sjappa her nede"

Akk og ve

Skrevet

Les og le???

Jeg leste og ble forundret over hvor trangsynte mennesker er....

Skrevet

Dersom du ikke finner dette morsomt vil jeg tippe at du er

a) Frp-velger

B) Uten humor (sammenfaller ofte med punkt a)

c) Overdrevent opptatt av respekt for andre (på ingen måte sammenfallende med punkt a)

Skrevet

"Atter en gang viser det seg at kvinner er svake, evneveike og ikke kan likestilles med menn.

Kvinnepanelet 2010 uttaler seg i media at voldelige menn må nektes samvær med sine barn, selv om det ikke foreligger dom.Fint å se at Kvinnepanelet vedgår at kvinner ikke fortjener å likestilles med menn, da de ikke kan utføre s...amme type arbeid som menn og dermed ikke fortjener samme lønn.Da er jo den debatten avgjort?

Er dette seriøst?? Håper FRP slår hardt ned mot dette som skal legges frem for regjeringen."

hvordan i alle dager kommer man fram til å si noe sånt?

Skrevet

Ja så feil kan man ta overlord:o)

Jeg klarer bare ikke å le av Frp, de fremstår som totalt blottet for... ja det meste!

a) jeg er ikke en Frp- velger

B) jeg har humor i bøtter og spann

c) er det noe jeg ikke respekterer så er det mennesker som latterligjør, skaper fremmedhat, +++

Skrevet

Man kan vel finne på det når man er sur og bitter og har en horisont som ikke når sin egen nesetipp.

Skrevet

hehe... den her var ganske så morsom:

Siv,er det ikke mulig å kaste ut de som sitter i regjeringen nå? Statsministeren og de andre? Det har skjedd før har jeg hørt,for flere år siden! Vi kan bare ikke la dem sitte i stolen i 3 år til!! Da går jo hele Norge helt under!! Norge blir ødelagt! Og hvordan går man fram å kaste dem ut??? Hvem er det som bestemmer ...det?? Og kan man da evnt.stemme på nytt??Håper du kan ta deg tid til å svare!

Skrevet

Den var en av mine favoritter også:)

Dronningen: Mener du virkelig at man ikke skal få le av dette? De serverer jo humoren på sølvfat.

Skrevet

*rister på hodet*

Stakkars mennesker...

Jeg lurer på om de tenker på at det tar ganske lang tid å iverksette/fullføre alle planer som regjeringen/stortinget vedtar, Norge ble ikke bygd på 1 stortingsperiode...

A: Tenk deg hvordan juletrefesten ville blitt da?

Skrevet

Hahahahaha. "Statsministeren og de andre"

Jeg ler altså, men det er litt skremmende også. Syns dere ikke?

Skrevet

Jo alle andre kan godt le, jeg er ferdigledd:o)

Bare husk en ting, det er humor for oss men ramme alvor for dem!

Skrevet

Forferdelig skremmende faktisk....

Jeg har to venner som er frp`ere og vi har blitt enige om å være uenige når det kommer til politikk. Satan jeg ble jo adrenalinsint hver gang ...

Skrevet

jo, det er super skremmende. spesielt kunnskapsnivået.

uten kunnskap kommer frykt og med frykt kommer hat og rasisme.

sønnen min på 3 1/2 år har høyere kunnskaper om demokratiet en personen ovenfor :/

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde greid å være nære venner med en Frp-velger, da jeg må ha et noenlunde likt verdisyn som mine nærmeste venner.

Skrevet

Det mest skremmende er jo at de har stemmerett:-P

Men la oss ikke "disse" Frp og velgerne- da får de faktisk solidaritet og medlidenhets stemmer.

Det må vi for alt i verden unngå!

Skrevet

Det finnes idioter i alle leire....

Ikke for å forsvare frp, for det har jeg overhode ingen behov for, men det å ta et par utsagn for noen tilhengere for å henge ut et parti blir for dumt.

Hvis du jobber litt, kan du sikkert finne noen sv-tilhengere som mener at absolutt alle skulle ha lik sum penger å rutte enten de jobber eller ikke f.eks. Eller som har samme holdninger overfor frp-ere som de har overfor en annen folkegruppe osv osv osv.....

Skrevet

Jeg har i lengre tid vært så naiv at jeg har trodd at solidaritet og samhold blant annet innebærer at man har et grunnleggende verdisyn som tilsier at man respekterer mennesker fordi de er mennesker. Sånn uavhengig av tro, religion, politisk ståsted osv. Her på DiB har jeg lært at det er feil. Her har jeg lært at det finnes mennesker som mener at de stiller i en klasse for seg, en klasse som besitter sannheten, og som ser seg selv som moralsk overlegne. Det jeg observerer er nedlatenhet på sitt verste.

Jeg har aldri stemt FrP, eller vært fristet til det, Jeg må si jeg blir forundret over at jeg har samme politiske ståsted som mange av sosialistene her inne. Den menneskeforakten som kommer til syne her inne til tider er ikke noe jeg personlig kan relatere til. Eller forstå.

Skrevet

Enig med lillesprelle.

Det vi i andre partier burde fokusere på er egne kampanjer og styrke egne "merkevarer" og rakke minst mulig ned på Frp. Slik får de bare sympatistemmer.

Men kjenner jeg faktisk har kommet så langt at om jeg hører noe fra en politiker som er helt på jordet så tarjegmeg i det å tenke at nå er Frp på banen igjen....

Skrevet

Jeg blir fysisk dårlig og klarer faktisk ikke åpne linken engang..

Egentlig enig med Dronningen i at det er mer skremmemde enn morsomt!

*grøss*

Skrevet

Overlord

Verdisynene våre har noen felles tråder og da velger jeg å se bort i fra resten...

Skrevet

I andre sammenheng ville jeg nok syntes at dette var morsomt, men dette er jo bare trist. Tenk at det finnes mennesker som ikke vet bedre.. og at disse er med på å bestemme hva som skal skjer i landet vårt. Tragisk spør du meg.

Skrevet

Bare til opplysning til dere som sitter der på deres høye hest å rakker ned på "Frp-velgere". De ER faktisk normale mennesker akkurat som deg og meg. (Belive it or not!!). De er ikke bare hvite i huden alle mann, men også brune, gule, røde og sorte. Tenkt du går forbi en Frp'er hver dag på gata!!!!! Hjelp!!

Tror ikke de spiser små barn til middag, vokser huggtenner eller hale ved fullmåne. De er nok ellers like oppegående mennesker som deg og meg. Dere sitter der og kaller alle for rasister, dumme osv. osv. men i bunn og grunn er dere jo akkurat like fordi dere velger ut en flokk i mengden og rakker ned på dem. Akkurat som dere beskylder alle Frp'ere å være rasister. Gå ned fra deres høye hest, åpne øyene og se at det som blant innvandrer ikke bare er kriminelle, ei heller ikke bare er rasister blant Frp-velgere. Det blir bare for dumt og usakelig å si noe sånt.

Dette innlegget føyer seg bare enda en gang inn i rekke av usaklige innlegg om Frp.

Jeg blir mer skremt av alt som foregår i media om dagen om regjeringen jeg, der hvor den ene etter den andre tar i mot gaver de ikke oppgir. Det er korrupsjon i mine øyne. Men nå var jo Navarsete så heldig og plutselig komme på at armbåndet var ført opp på selvangivelsen alikevel... Heldig hun!!!

Jeg har alltid stemt Ap, men til neste valg blir det helt klart Høyre. Jeg er møkk lei av alt tullet til Ap og resten av ulla som sitter i regjering. Ikke ser jeg helt alt det fantastike de gjør/har gjort heller.

Og for ikke å glemme (uten at jeg har gått inn på linken), så kan alle skrive inn dumme innlegg enten de er en Frp'er eller Ap'er, så det er ingen garanti at alle som har skrevet inn der faktisk er Frp-velgere. Kan like gjerne være noen som vil rakke ned eller noen fjortiser som har det gøy.

Skrevet

FrP har en svært sammensatt velgergruppe fordi de kjører hardt på enkeltsaker. Det finnes FrP-velgere som er smarte oppegående mennesker og som liker f,eks. FrP sin markedsliberalisme.

MEN FrP er og blir et populistisk parti som servere enkle (men umulige)løsninger på komplekse problemer. Derfor tiltrekker de velgere som tror man kan fjerne "statsministeren og de andre". Når Siv stadig tramper i golvet og sier "Vi er Norges nest største parti! Vi forlanger å bli hørt!" så kan man jo tro at det er slik det fungerer hvis man ikke vet bedre.

Selvfølgelig finnes det tullinger i alle partier, men FrP appelerer til mange av de største. Sorry, ass, men folk som stemmer utfra hvem som vil gi billigst bensin og sprit burde ikke hatt stemmerett.

Jeg er egentlig imot demokrati, men dessverre har jeg ingen bedre løsninger...

Skrevet

Nei, såklart ikke alle Frp's velgere er dumme rasister. Men, felles for dem alle er at de støtter et parti, som mange av oss ser på som lite vennligsinnet ift å hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Det er en grunn til at Norge er et av verdens beste land å bo i, og den grunnen er ikke fremskrittspartiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...