kula 82 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 jeg har hatt rier av og på i en uke. var moden for 1 uke siden. nå presser det sånn ned i skjeden. helt ille. bare venter at hode spretter ut eller om vannet går snart. skikkelig ekkelt. men nå presser det bare . hjelp hva skjer . har født før men ikke kjent sånn
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 om jeg har skjønt det riktig slik som skjedde med meg sist gang så hadde jeg bare en liten vannavgang og det skyldtes at hodet satt langt nede i bekkenet. Jeg hadde masse rier i en uke også. kanskje du bør ringe sykehuset og høre hva de sier. Er du lang på vei
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Da jeg fødte sist hadde jeg ingen forvarsel i det hele tatt før vannet plutselig gikk i sengen om natten. Ikke hatt kynnere eller noe førut. Kjente såvidt litt rier noen timer etter vannavgang før det stoppet opp og tok seg ikke opp før dagen etter da jeg fødte etterhvert på kvelden... Like før vannet gikk hadde jeg en sånn ekkel følelse i underlivet, akkurat som en boble pulserte inni der og så trykket jeg liksom litt og popp sa det så sildret det bra med vann...
3 søte jenter♥ Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Med begge mine fødsler var det litt likt påskebaby og septemberbaby2010. Vannet gikk uten forvarsel. Første gangen kom det masse vann og det var ingen tvil. Riene startet etter noen timer. Andre gangen kom det ikke så mye vann og ungen ble født dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå